  • 1. Data: 2013-09-08 21:44:00
    Temat: biedafon do aero2
    Od: "Kacper" <k...@m...pl>

    Który z tanich telefonów Nokii posiada modem 3G z obsługą Aero2? Znajdę
    taki model?

  • 2. Data: 2013-09-09 07:38:39
    Temat: Re: biedafon do aero2
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 8 Sep 2013 21:44:00 +0200, Kacper napisał(a):
    > Który z tanich telefonów Nokii posiada modem 3G z obsługą Aero2? Znajdę
    > taki model?

    Wspolczesnych to nie wiem, ale C6-00 wspoldziala.

    Tylko ze hotspota nokia nie ma, trzeba dokupywac.

    J.

  • 3. Data: 2013-09-09 10:05:03
    Od: "Kacper" <k...@m...pl>

    > Wspolczesnych to nie wiem, ale C6-00 wspoldziala.
    >
    > Tylko ze hotspota nokia nie ma, trzeba dokupywac.

    Nie musi być hotspot, a C6 nawet używana tania nie jest, chodzi mi o
    telefony budżetowe :)
    Na co zwrócić uwagę w parametrach, do Aero2 musi mieć UMTS 900, tak?

  • 4. Data: 2013-09-09 12:55:45
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 9 Sep 2013 10:05:03 +0200, "Kacper" <k...@m...pl> wrote:

    >Nie musi być hotspot, a C6 nawet używana tania nie jest, chodzi mi o
    >telefony budżetowe :)
    >Na co zwrócić uwagę w parametrach, do Aero2 musi mieć UMTS 900, tak?

    Tak, chociaż to nie jest wyznacznikiem bo może mieć umts 900 a i tak
    może nie współpracować z aero 2.
    Jeśli chodzi o budżetowe nokie z umts 900 to nic takiego nie ma na
    dzień dzisiejszy.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2013-09-09 13:06:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 09 Sep 2013 12:55:45 +0200, dizel napisał(a):

    > Tak, chociaż to nie jest wyznacznikiem bo może mieć umts 900 a i tak
    > może nie współpracować z aero 2.
    > Jeśli chodzi o budżetowe nokie z umts 900 to nic takiego nie ma na
    > dzień dzisiejszy.

    To jest trzeci rodzaj prawdy:
    Nokia 208
    Asha 302
    Nokia 301
    Nokia C5
    Nokia E5
    Asha 300
    Asha 303
    W sumie Lumia 510, 520, 610, 620 to też budżetowe telefony jakby nie
    patrzeć.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 6. Data: 2013-09-09 13:43:51
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 9 Sep 2013 12:06:09 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

> [...]
    >Asha 300
    >Asha 303
    >W sumie Lumia 510, 520, 610, 620 to też budżetowe telefony jakby nie

    Kwestia rozchodzi się właśnie o słowo budżetowy telefon. Dla mnie to
    taki co kosztuje w sklepie do max 150 zł nowy z gwarancją.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2013-09-09 16:25:55
    Od: "Kacper" <k...@m...pl>

> [...]
    > Asha 300
    > Asha 303
    > W sumie Lumia 510, 520, 610, 620 to też budżetowe telefony jakby nie

    Już znalazłem. Nokia 2730c się nada do moich celów.

  • 8. Data: 2013-09-09 16:38:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 09 Sep 2013 13:43:51 +0200, dizel napisał(a):

    > Kwestia rozchodzi się właśnie o słowo budżetowy telefon. Dla mnie to
    > taki co kosztuje w sklepie do max 150 zł nowy z gwarancją.

    Ja sobie zrobię limit na 40 zł i będę jęczał, że już nawet zadzwonić z
    budżetowych się nie da...

  • 9. Data: 2013-09-10 11:01:59
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2013-09-08 21:44, Kacper pisze:
    > Który z tanich telefonów Nokii posiada modem 3G z obsługą Aero2? Znajdę
    > taki model?
    C5-03 lub N5800XM (tą drugą niedawno sprzedałem za 100PLN(

  • 10. Data: 2013-09-10 11:06:33
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-09-10 11:01, Kamil 'Model' pisze:
    > C5-03 lub N5800XM (tą drugą niedawno sprzedałem za 100PLN(

    Objaśnijcie proszę: Jaki sens kupować za stówę telefon do Aero (w którym
    i tak nie można telefonować), skoro w tej cenie można mieć modem do Aero?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.