  • 1. Data: 2017-04-19 01:42:29
    Temat: biale szalenstwo
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Opony zmieniliscie ?

    A tu snieg wraca, w radio slysze, ze pod Ogrodziencem 15 cm spadlo :-)

    J.

  • 2. Data: 2017-04-19 06:07:07
    Temat: Re: biale szalenstwo
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > Opony zmieniliscie ?
    >
    > A tu snieg wraca, w radio slysze, ze pod Ogrodziencem 15 cm spadlo
    > :-)

    Podobno w Olsztynie padał śnieg.
    Paczę na webcamie ale czysto na ulicach i dachach.

    https://olsztyn.webcamera.pl

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 3. Data: 2017-04-19 07:56:16
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2017-04-19 o 01:42, J.F. pisze:

    > Opony zmieniliscie ?
    >
    > A tu snieg wraca, w radio slysze, ze pod Ogrodziencem 15 cm spadlo :-)

    Opony to nic. Niektórzy już zmienili światła na dzienne i tak jeżdżą.
    Śnieg, deszcz, chlapa, widoczność tragiczna, o oni bez żadnego
    oświetlenia. Najlepsze są te dostawcze złomowozy z dorabianymi chińskimi
    mikropaseczkami, z których często tylko 1 świeci.

  • 4. Data: 2017-04-19 11:26:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    ..
    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    >Podobno w Olsztynie padał śnieg.
    >Paczę na webcamie ale czysto na ulicach i dachach.
    >https://olsztyn.webcamera.pl

    Ale jest drugi Olsztyn.
    Kolo Czestochowy ... i niedaleko Ogrodzienca.

    http://www.olsztyn-jurajski.pl/aktualnosci/2740

    Dobrze, ze po swietach zaatakowala zima - to juz wszyscy w pracy, prad
    mozna naprawiac.

    J.

  • 5. Data: 2017-04-19 11:41:33
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu sroda, 19 kwietnia 2017 01:42:22 UTC+2 uzytkownik J.F. napisal:
    > Opony zmieniliscie ?
    >
    > A tu snieg wraca, w radio slysze, ze pod Ogrodziencem 15 cm spadlo :-)
    >
    > J.

    Ja musialem sie rano przeprosic ze szczotka do odsniezania auta :)
    No i nawet plyn w spryskiwaczach mam juz letni.

    Pozdrawiam
    MK

  • 6. Data: 2017-04-19 13:59:48
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 19.04.2017 o 01:42 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Opony zmieniliscie ?

    To pokazuje, że opony powinno się zmieniać 4 razy w roku. Zimą jeździć na
    zimowych, latem - na letnich, wiosną i jesienią - na uniwersalnych ;)

    --
    SW3
    ----

  • 7. Data: 2017-04-20 16:33:30
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Opony zmieniliscie ?
    >
    > A tu snieg wraca, w radio slysze, ze pod Ogrodziencem 15 cm spadlo :-)

    Zwlekałem. I dobrze, że zwlekałem :)

    --
    [ GSX 1300 R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ]