  • Data: 2009-11-05 09:40:14
    Temat: Re: bi-xenon montaż zakup kilka pytan
    Od: "huck" <2...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tytus z fabryki" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hcrkj2$le0$1@inews.gazeta.pl...
    > Siemka
    >
    > *** "Glub"
    > Te Filipsy ponoć są lepsze od Osramek najtbrejkerów.
    >
    > W Terefere ktora mientka byla jak kaczuszka (wiec strzasniecie nie moglo
    > mniec miejsca - wyjebywalem sie zawsze na mnientkie) wytrzymala 3
    > miesiace. Prawdopodobnie nie lubia wachniec napiec jakie maja miejsce w
    > jednosladach (zwlaszcza starszych)
    >
    > T.
    > P.S. Ale swiecila lepiej
    takie to zarówki +30,+50,+cholera wie ile
    wystepuja w jakis dziwnych odmianach
    ale łączy je jedno
    zeby zachowac dopusczalna moc zarówki a wyciagnac wiecej swiatła (lumenów?)
    maja ciensze zarniki zeby ich temperatura wyzsza była
    cienszy zarnik= mniejsza trwałośc, odpornosc na przeciazenia
    ja mam założoną taką philips cos-tam-cos-tam co niby dobrze wdesczu swieci
    i faktycznie swieca lepiej ze +50 to bym nie powiedział ale +10 to bym sie
    zgodził
    załozona jakies 19 kkm temu i nie padła jeszcze
    ale jak padnie to założe nastepna jak dla mnie trawłośc 20 kkm jest okej jak
    ciut lepiej widac
    pozdroo
    huck