  • Data: 2009-11-05 07:42:02
    Temat: Re: bi-xenon montaż zakup kilka pytan
    Od: Sztajfa <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > i jeszcze pytanko czy rzeczywiscie nie ma wiekszych problemow przy
    > podlaczaniu kabli, ze nie trzeba niczego ciac lutowac itd??? czy jest
    > jednak duzo zabawy z tym?????
    >
    > pozdrawiam i dzieki z gory za informacje
    > artur

    witam.
    kupilem te:
    http://moto.allegro.pl/item798957072_bi_xenon_h4_600
    0k_zestaw_do_motocykla_krakow.html

    zobaczymy jak to sie bedzie sprawowalo. jesli cos nie bedzie dla mnie jasne
    z montazem pozwolicie ze " zawroce Wam" glowe na grupie:)
    dzieki za wszelka pomoc i odpowiedzi na moj post.
    pozdrawiam
    Artur