  • Data: 2009-11-03 12:19:01
    Temat: Re: bi-xenon montaż zakup kilka pytan
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Lis, 12:59, doktorski <d...@g...com> wrote:

    > (zaslyszane)
    >
    > Niemiecka autostrada. Patrol policji zatrzymuje motocykliste.
    > Podejrzanie patrzy na przedni reflektor. Sprawdza - napis H4 (czy inne
    > H7) na szkle ale zarowka H-czworki nie przypomina. Dalsza kontrola
    > doprowadza policjanta do wniosku, ze przednie oswietlenie nie jest
    > zgodne z homologacja motocykla i aktualnymi badaniami technicznymi.
    > Wydaje polecenie przywrocenia reflektora do stanu fabrycznego lub wola
    > lawete.
    >
    > (koniec opowiesci).
    >
    > Ile w tym prawdy - nie mam bladego pojecia ale jestem w stanie sobie
> [...]
    Podobnie jak ja.

    Jakiś czas temu myślałem o bi-xenonie - ogólnie fajna sprawa ale jest
    to niezgodne z prawem a do tego może być jeszcze uciążliwe dla innych
    użytkowników dróg jak jest nieumiejętnie zrobione. W Polsce to wiele
    patroli zleje sprawę, trochę ludzi sobie poklnie ale za granicą to już
    może nie być tak kolorowo.

    Skończyło się na żarówkach Osram NightBreaker i jestem mega
    zadowolony, żebym nawet miał te żarówki zmieniać co sezon to nie
    zamienię ich na nic innego (komplet dwóch żarówek - 40zł). Różnica
    między zwykłymi Philipsami H4 jest kolosalna - polecam wszystkim
    zajaranym tematem bi-xenonów którym jest za mało światła. Nie jest tak
    dresiarsko biało-niebiesko ale bezpieczeństwo w nocy podnosi się
    bardzo. Jedyna różnica jaką zauważyłem i co z resztą jest normalne -
    słabo się jedzie w mgle lub w mocnej mżawce.

    Swojego czasu widziałem jakiegoś idiotę w merolu, nie wiem co on tam
    miał włożone ale w letni słoneczny dzień nie widziałem jego lamp ani
    tego co jest w okolicach 20-30cm od nich, po prostu widziałem dwie
    zajebiście mocne gwiazdki. Takim idiotom to powinni dawać zakaz
    posiadania pojazdów.
    --
    Artur
    Zygzak 12