  • 11. Data: 2009-01-31 20:26:27
    Temat: Re: bgp
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > ja mowie ze sobe sesje spielem z atmane sam
    > ale dalej cos bylo wycciete w atmanie
    > i to zmieniali 24 h

    a ja mowie, ze brakowalo obiektu route i sobie sam mogles zrobic ;)

    Icek

  • 12. Data: 2009-02-01 08:22:38
    Od: lightsensitive <l...@g...pl>

    pawelek pisze:

    > ja mowie ze sobe sesje spielem z atmane sam

    W sensie, że bez udziału atmana spiełeś sesje z atmanem?

    --
    lightsensitive

  • 13. Data: 2009-02-01 10:45:19
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > W sensie, że bez udziału atmana spiełeś sesje z atmanem?

    on jeszcze nie wie, ze do spiecia sie z CDP bedzie tez potrzebowal atmana ;)

    Icek

  • 14. Data: 2009-02-01 13:19:04
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Icek <i...@d...pl> wrote:

    > on jeszcze nie wie, ze do spiecia sie z CDP bedzie tez potrzebowal atmana ;)

    Czego pewnie nie zauważy do czasu awarii łącza z atmanem albo jakiś prac. ;)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 15. Data: 2009-02-02 00:02:27
    Od: "pawelek" <jjs_admin@#spam#gazeta.pl>

    Użytkownik "pawelek" <jjs_admin@#spam#gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > witam
    >
    > jak szybko rozglosi sie klasa 94.158.224.0/20
    > bo skad bym nie patrzyl cisza a ATMAN podobniez przyjmuje klase i
    > rozglasza dalej od kilku dni
    > jutro zestawiam sesje z crowleyem i sie zastanawiam jak szybko bedzie
    > widoczna.
    > co jest nie tak
    >

    > pozdrawiam
    > pawelk

    jak czest tpsa aktalzuje filtry niby widac nas ale sa adal jaies filtry

  • 16. Data: 2009-02-02 07:00:43
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > jak czest tpsa aktalzuje filtry niby widac nas ale sa adal jaies filtry

    albo widac albo nie. Musisz doprecyzowac co masz na mysli.

    Icek

  • 17. Data: 2009-02-02 08:12:09
    Od: "pawelek" <jjs_admin@#spam#gazeta.pl>

    witam
    juz jest ok

    w lg.tpnet.pl bylo ze mazna znami sie laczyc przez coroweya lub telegloba i
    potem do crowleya a na styku z crowleuje było wycinany ruch

  • 18. Data: 2009-02-02 10:15:28
    Od: lightsensitive <l...@g...pl>

    pawelek pisze:

    > w lg.tpnet.pl bylo ze mazna znami sie laczyc przez coroweya lub telegloba i
    > potem do crowleya a na styku z crowleuje było wycinany ruch

    Jesteś na grupie dotyczącej problemów polskiego internetu. Czy w związku
    z tym mógłbyś:

    1) zacząć pisać po polsku,
    2) zacząć pisać o problemach polskiego internetu, a przestać o swoich?

    Bez związku z tym, na jakiej grupie jesteś, miło będzie, jeśli zaczniesz
    ciąć cytaty i odpowiadać pod postem.

    --
    lightsensitive