  • 1. Data: 2009-01-30 10:23:01
    Temat: google m-lab
    Od: grn <g...@N...trzepak.pl>

    http://technologie.gazeta.pl/technologie/1,81010,621
    4344,Google_M_Lab___wykryje__czy_dostawca_internetu_
    ogranicza.html

    "Google stworzył nowe narzędzie o nazwie Measurement Lab (M-Lab), które pomoże nam
    sprawdzić, czy operator internetowy przypadkiem nas nie oszukuje. Co prawda podobne
    narzędzia już istnieją, ale firma z Mountain View zamierza zaoferować rozbudowany
    zestaw narzedzi, dostępny w jednym miejscu. "

    No to teraz zaczną się miliony zgłoszeń od durnowatych userów, myślących, że za 50 zł
    dostają gwarantowane 10 mega (przykładowo).

    Póki co - mnie aplikacji nie udało się uruchomić - serwery są wiecznie przeciążone.

  • 2. Data: 2009-01-30 11:30:25
    Temat: Re: google m-lab
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Użyszkodnik grn napisał:

    > Póki co - mnie aplikacji nie udało się uruchomić - serwery są wiecznie
    > przeciążone.

    Mnie się raz udało - zadać test na okoliczność majstrowania w torrentach.
    Obśmiałem się, ponieważ na swoim domowym routerze celowo zdegradowałem ruch
    p2p do 64k, a aplikacja nie wykazała niczego podejrzanego :)

    --
    Ślązak

  • 3. Data: 2009-01-30 12:12:17
    Od: Matt Rutkowski <m...@g...com>

    Na szczescie od dluzszego czasu mamy taki komunikat: "We are sorry,
    but the NDT server is currently unavailable (...)"

    Zamiast brac sie niemal za wszystko podeszliby serio do tematu pod
    tytulem "jakosc contentu na stronach".

    --
    Matt Rutkowski

  • 4. Data: 2009-01-30 13:23:25
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    Matt Rutkowski pisze:
> [...]
    > but the NDT server is currently unavailable (...)"
    >

    > Zamiast brac sie niemal za wszystko podeszliby serio do tematu pod

    2 z 3 serwerów: "Protocol error"
    3-ci serwer: "** Starting test 1 of 1 **
    Connected to: 64.9.225.167 -- Using IPv4 address
    Another client is currently being served, your test will begin within 2250
    seconds" ;-)

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 5. Data: 2009-01-30 18:13:27
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Fri, 30 Jan 2009 14:23:25 +0100, Przemysław Gubernat
    <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach> wrote:

> [...]

    syndrom braku pomysłów na dalszy rozwój ?

  • 6. Data: 2009-01-30 21:33:45
    Od: Matt Rutkowski <m...@g...com>

    trudno powiedziec ;) jesli juz tak zalezy google na rozwoju
    egzotycznych uslug to czemu nie rozszerza platformy app engine aby
    wspierala jave czy php'a - czekam na to z niecierpliwoscia;)

  • 7. Data: 2009-02-01 15:28:54
    Od: " gosc_4" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    grn <g...@N...trzepak.pl> napisał(a):

    > http://technologie.gazeta.pl/technologie/1,81010,621
    4344,Google_M_Lab___wykryje
    > __czy_dostawca_internetu_ogranicza.html

    "... od durnowatych userow" - mysle ze Panowie "OPERATORZY" zajmujecie taką
    pozycję na rynku na jaką zasługujecie.

  • 8. Data: 2009-02-01 19:21:38
    Od: Adam Paluch <a...@-...com.pl>

    gosc_4 pisze:

    4344,Google_M_Lab___wykryje

    > "... od durnowatych userow" - mysle ze Panowie "OPERATORZY" zajmujecie taką
    > pozycję na rynku na jaką zasługujecie.

    rozumie ze Twoj swiatopoglad polega na: &TP i inni duzi operatorzy sa
    krystalicznie uczciwi, mniejsi operatorzy to napewno zlodzieje ...

    gratuluje i dawaj sie dalej oszukiwac :)

    --
    Adam

  • 9. Data: 2009-02-02 07:35:34
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sun, 1 Feb 2009 15:28:54 +0000 (UTC), " gosc_4"
    <g...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    4344,Google_M_Lab___wykryje
    >"... od durnowatych userow" - mysle ze Panowie "OPERATORZY" zajmujecie taką
    >pozycję na rynku na jaką zasługujecie.

    biorąc pod uwage, że &TP w moim miasteczku ma kilkuprocentowy udział w
    rynku klientów końcowych szerokopasmowego Internetu to jak najbardziej
    masz racje