  • Data: 2010-07-11 22:33:51
    Temat: Re: bezwypadkowy.net
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Jurand" <j...@i...pl> wrote in message
    news:i1cvcj$abp$1@news.onet.pl...

    > Po pierwsze łatwiej sprzedać bułkę niż samochód. Po drugie - właśnie nie
    > każdy sprzedawca znajduje mnóstwo frajerów, bo tych frajerów jest coraz
    > mniej. Rynku nie znasz, a w szczególności już polskiego, bo siedzisz sobie
    > w USA i patrzysz na trochę inne zjawiska.

    Chodziło mi raczej o to, że samochodów ludzie nie kupują tak często jak
    bułki, więc nie mają takiej wprawy w rozpoznawaniu czerstwej bułki od
    świeżej... Przy transakcji dochodzą jeszcze kwestie dużej kasy, emocje
    i dużo łatwiej jest o pomyłkę w kontakcie z zawodowcem co z tych oszustw
    żyje i na codzień takich transakcji robi kilka.

    > Oczywiście, tylko Ty masz przecież nierozbite auto z oryginalnym
    > przebiegiem.

    Nic takiego nie napisałem. Zaprzeczyłem tylko Twojej sugestii że
    rzekomo twierdziłem że tanie auta na sprzedaż to tylko rozbitki...
    Nie tylko naprawione rozbitki, również auta z dużym przebiegiem
    i cofniętym licznikiem.

    > Nie zdaje mi się, tylko znam ceny rynkowe i znam ceny tzw. "skupu". I
    > błędnie zakładasz, że przeciętny Nowak okaże się superuczciwym
    > sprzedającym, który odda przeciętnemu Kowalskiemu samochód i powie mu
    > wszystko, co samochodowi dolega. To jest dopiero naiwność...

    Bo handlarz powie Kowalskiemu wszystko co samochodowi dolega...
    Weź mnie nie rozśmieszaj.

    Nowak będzie miał auto na sprzedaż. U handlarza zaoferują mu za auto
    9 tysięcy. Od Kowalskiego za takie auto będą chcieli 12 tysięcy... Więc
    Nowak wystawi auto za 11 i się dotargują na 10500 dzieląc się zyskiem
    handlarza. Nie ma więc powodu aby się nie można było zbliżyć do tych cen.