eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmbezsens cenowy na allegro - dla kupujących telefonyRe: bezsens cenowy na allegro - dla kupujących telefony
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.e-wro.pl!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: bezsens cenowy na allegro - dla kupujących telefony
    Date: Mon, 27 May 2013 23:06:55 +0200
    Organization: Miejskie Sieci Informatyczne e-wro
    Lines: 32
    Message-ID: <5685vwroddz9$.1afag04jtfazp$.dlg@40tude.net>
    References: <519e88e3$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@a...home> <knn7h6$16k$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@a...home> <knndja$7e4$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <knqd5o$s5a$1@node1.news.atman.pl>
    <j...@l...institute.com>
    <51a0c85c$0$1246$65785112@news.neostrada.pl>
    <1gpklc0rwdtfn$.dlg@lepper.institute.com>
    <5tqcebtoyfd8$.g010caloc4x9.dlg@40tude.net> <knr7p3$r93$1@dont-email.me>
    <knr857$tau$1@dont-email.me> <36h1nbgdmtrn$.hxn46mxh11bo$.dlg@40tude.net>
    <ko04is$vi0$1@dont-email.me> <51a39efe$0$1253$65785112@news.neostrada.pl>
    <ko0dlv$n65$1@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atena.e-wro.net 1369688761 10226 82.143.187.50 (27 May 2013 21:06:01 GMT)
    X-Complaints-To: a...@e...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 27 May 2013 21:06:01 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1046048
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 27 May 2013 14:58:41 -0500, Pszemol napisał(a):
    > "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    >> Jakbym byl na to cos chory, czy dziecko bylo, i chleba powszedniego
    >> potrzebowal, to bym wszedl. [...]
    > Tak czy inaczej - opłata miała za zadanie "zmusić" klienta do zakupu...

    Albo do nie wchodzenia

    > A ja, jako klient, nie lubię byż zmuszany :-)

    >> Ale jakbym byl stalym klientem i to zobaczyl, to bym po wyjsciu sprawdzil
    >> ile przeplacam :-)
    > Otóż to... i dlaczego trzeba sztucznie "przkonywać" klientów aby
    > coś kupili...

    tym niemniej problem jest, jak klienci zaczna przychodzic do sklepu
    pomacac, a kupia "tanio w sieci" to to sie bedzie musialo skonczyc :-)

    >> A tak swoja droga to elektronike sie coraz trudniej kupuje, i chodzenie po
    >> sklepach ma coraz mniejszy sens.
    > Dlaczego? Ja twierdziłbym że odwrotnie - dużo sprzętu na papierze
    > wygląda tak samo przy czytaniu listy ficzerków a dopiero gdy weźmiesz
    > do ręki takiego iPhone5 to przekonasz się łatwo o jego przewadze.

    Zartujesz ? Po tygodniu intensywnego uzywania moze jakis obraz
    uzyskasz. W sklepie to mozesz dyskretnie pilniczek wyjac i sprawdzic
    czy malpie szklo nie oszukane :-)

    A tu sie niestety kazdy szczegol liczy :-)


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: