  • Data: 2010-08-13 12:23:53
    Temat: Re: bezprzewodowa mysz i klawiatura
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "m" <f...@f...pl> napisal w wiadomosci
    news:20100813110859.6a8fd2cc@fake.pl...

    > Planuje zakup bezprzewodowej myszy i klawiatury.
    > Ile czasu w praktyce wytrzymuja bezprzewodowe klawiatury
    > na komplecie baterii?

    Ja jedynie przestrzege:
    sprawdz w miare mozliwosci w sklepie jak dziala i jaki ma zasieg, a zwlaszca
    sprawdz, czy dobrze komunikuje sie klawiatura z odbiornikiem w przypadku gdy
    Ty (cialo) jest na linii komunikacji.

    Ja mam stary zestaw:
    Logitech
    S 510 zestaw klawuiatura i mysz.
    I jest FATALNIE jesli chodzi o rekacje gdy ja siedze na linii klawiatura -
    odbiornik - a mam laptopa jako korpus na pólce za soba i klawiature z myszka
    przed soba na biurku.
    Z zestawu logitecha wylaczylem myszke - polowa mniej problemów i wkurzania
    sie --- mysz MEDUSA NANO Tracera dziala perfekcyjnie, i nie marudzi nawet z
    7-8 metrów i przy zaslonieciu mna/soba lini myszka-odbiornik.

    --
    Mam pierdolca - zbieram na psychiatre.

    Prosze o wsparcie
    mBank 28 1140 2004 0000 3002 3182 2875