  • Data: 2014-07-31 10:59:03
    Temat: Re: bezplatna A2
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Thu, 31 Jul 2014 10:54:46 +0200 osobnik zwany dddddddd
    napisał:

> [...]
    > potrzebny, wymagasz jakiś specjalistycznych kursów od LANowców?)
    >

    > Pomijam już to, że dziury
    >

    > to ja na takich pięknych budowach nie bywam, pod swoje kable sam muszę
    > wykonywać bruzdy czy przebicia przez ściany, często też je zaklejać choć
    > budowlańcem nie jestem, więc można by rzec, że jako piekarz zabieram się
    > za budowlankę
    >
    > a głupie ułożenie kabli energetycznych
    >

    > więc jakie znaczenie mają uprawnienia. Jak brygadzista nie dopilnuje i
    > ma świeżych pracowników to i szeregowy elektryk coś może spierdolić...

    bo zrobili jeden błąd a nie kilkadziesiąt

    > budów na których na tyle dobrze płacą żeby było to opłacalne nie ma tak
    > wiele, więc albo wymagasz dużo w zamian dając gówno, albo jesteś w
    > mniejszości i wiele firm się na takie warunki nie załapie (a te co się
    > załapią mają dobrze i chwała ci za to) - więc zatrudniają osoby
    > wykwalifikowane (czyli umiejące używać elektronarzędzia i narzędzia
    > ręczne) do prostszych prac, a nadzoruje to ktoś kto ma większe pojęcie

    należę do tych, którzy płacą za jakość. nie mam innego wyjścia. Koszty
    złego wykonania są zbyt duże

    > Nie mówię że twoje podejście jest złe, po prostu ze względu na czynnik
    > "100% cena" w wielu przypadkach jest nierealne.

    jeśli inwestorowi nie zależy na jakości to nie ma znaczenia kto to będzie
    robił

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?