  • Data: 2014-07-22 11:00:23
    Temat: Re: bezplatna A2
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Bo mieszkamy w gównianym kraju gdzie pracodawca zatrudnia ludzi z
    > ulicy (bo najtańsi) a poszkodowani klienci nie bardzo potrafią
    > dochodzić swoich praw.

    To weź dochodź tych praw za nich.

    > W kraju cywilizowanym gdzie musiał by
    > zapłacić co najmniej za komplet takich śrub przeszkolił by pracownika
    > lub nadzorował jego pracę. A tak to klient ponosi ryzyko.

    I co to ma do "potrafienia" ? Po prostu te twoje "swoje prawa" są
    ograniczone. Odszkodowanie nie może u nas prowadzić do wzbogacenia. Pewnie w
    niektórych krajach może, ale to i tak nie w tym rzecz tylko np w tym, że
    sprawa nie jest jednostronna. Warsztat może np tłumaczyć się tym, że śruba
    trefna jest. Pójdziesz do sądu, biegły dostanie kasę a Ty za to wszystko
    zapłacisz. Wątpię byś chciał tyle ryzykować a co dopiero więcej. Wyobrażam
    sobie, że większa aktywność jakichś organizacji prokonsumenckich mogłaby
    pomóc, ale to właśnie kontrolując kwalifikacje na które pracownik ma papier
    a nie faktyczne. A na razie to ja zacząłem jeździć do warsztatu, co naprawdę
    specjalizuje się a nie tylko sezonową wymianę organizuje. Ale już
    odszkodowania za uszkodzenie samochodu na dziurze nie jestem w stanie tak
    rozwiązać.