    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: bezplatna A2
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <lphue8$7rv$1@node2.news.atman.pl> <lphvrr$2a3$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <lpiomo$5j0$1@node1.news.atman.pl> <lpj2n7$n6i$1@dont-email.me>
    <lpj4b2$pf5$1@usenet.news.interia.pl> <lpj67k$d6s$1@node2.news.atman.pl>
    <lpj98m$vc1$1@dont-email.me> <lpjak2$8ua$1@usenet.news.interia.pl>
    <lpjic3$u5e$4@dont-email.me> <lpo20f$3mt$1@dont-email.me>
    <lpocn3$39p$1@dont-email.me> <lpp4g1$8n8$1@dont-email.me>
    <lpp8hj$447$4@dont-email.me> <lpqmgt$h7b$1@dont-email.me>
    <lpqn4u$a4o$1@node1.news.atman.pl> <lpqraf$aeg$1@dont-email.me>
    <20140714123304.38d37c23@babcia-workstation>
    <1gp9d1gevylf4$.lkbenzf1qnkp$.dlg@40tude.net>
    <20140714154045.0b58cbf2@babcia-workstation>
    Date: Mon, 14 Jul 2014 16:03:24 +0200

    Dnia Mon, 14 Jul 2014 15:40:45 +0200, Maciek "Babcia" Dobosz
    > A ja spotykam się nagminnie z tym że jak kończy się elektrykom kabel to
    > wrzucają co bądź a na łączeniu skręcają żyły i izolują taśmą. Jak

    Hi hi - u znajomego kiedys malowali. Kabelek jeden im przeszkadzal,
    przecieli, to sie przeciez zlutuje.
    Niestety, spawarka do swiatlowodow kosztowala wtedy wiecej niz nowy
    maluch, a spawanie adekwatnie do ceny spawarki :-(

    > myślisz - jak to wpływa na parametry sieci? I to mimo jasnego

    Hi,hi http://jfox.republika.pl/images/utp.jpg

    Wcale nie wplywa. Przynajmniej w widoczny sposob na 100Mb/s - na
    reflektometrze pewnie wyjdzie.

    > powiedzenia co mają zrobić. Albo zostawienie "zapasu"" kabla za
    > krosownicą tak że brakuję 20-30 cm do panela - "bo przecież możesz Se
    > pan przełożyć te panelki do tyłu szafy".

    I to jest wlasnie twoja robota - powiedziec jak maja robic.

    > Jak mam pouczać i pilnować to wolę wziąć fachowca który wie co ma
    > zrobić.

    np tego mojego, no moze po jeszcze jednej sieci dla utrwalenia wiedzy
    :-)

    > A pomierzyłeś swoje dzieło? I pewny jesteś że zrobione jest zgodnie ze
    > standardami?

    Nie mierzylem, za drogo bylo.
    Ale tak na 99% jestem pewny ze dobrze zrobione - tam przeciez wielkiej
    filozofii nie ma, starannie trzeba i tyle.

    > Weź kiedyś podejdź na budowę i obejrzyj plany zbrojenia słupa. Ciekawe
    > czy nadal będziesz taki pewny że mając plan i nie mając doświadczenia i
    > wiedzy o zbrojeniach będziesz w stanie to wykonać.

    Takie trudne zrozumienie rysunku ?

    Czy plan sobie, a wykonawcy sobie ?
    A moze plan byle jaki, ale fachowcy poprawia w czasie roboty ?

    J.