    From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: bezplatna A2
    Date: Mon, 14 Jul 2014 15:40:45 +0200
    <lphue8$7rv$1@node2.news.atman.pl> <lphvrr$2a3$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <lpiomo$5j0$1@node1.news.atman.pl> <lpj2n7$n6i$1@dont-email.me>
    <lpj4b2$pf5$1@usenet.news.interia.pl> <lpj67k$d6s$1@node2.news.atman.pl>
    <lpj98m$vc1$1@dont-email.me> <lpjak2$8ua$1@usenet.news.interia.pl>
    <lpjic3$u5e$4@dont-email.me> <lpo20f$3mt$1@dont-email.me>
    <lpocn3$39p$1@dont-email.me> <lpp4g1$8n8$1@dont-email.me>
    <lpp8hj$447$4@dont-email.me> <lpqmgt$h7b$1@dont-email.me>
    <lpqn4u$a4o$1@node1.news.atman.pl> <lpqraf$aeg$1@dont-email.me>
    <20140714123304.38d37c23@babcia-workstation>
    <1gp9d1gevylf4$.lkbenzf1qnkp$.dlg@40tude.net>

    Dnia 2014-07-14, o godz. 13:30:19
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > No coz - ja wykonujac (dla pracodawcy) siec komputerowa wolalem
    > gniazdka zacisnac samodzielnie. Ale kable ulozyl elektryk, i to bez
    > wyzszych studiow.

    A ja spotykam się nagminnie z tym że jak kończy się elektrykom kabel to
    wrzucają co bądź a na łączeniu skręcają żyły i izolują taśmą. Jak
    myślisz - jak to wpływa na parametry sieci? I to mimo jasnego
    powiedzenia co mają zrobić. Albo zostawienie "zapasu"" kabla za
    krosownicą tak że brakuję 20-30 cm do panela - "bo przecież możesz Se
    pan przełożyć te panelki do tyłu szafy".

    > Oczywiscie trzeba go bylo pouczyc co ma robic, jak ma robic,
    > dopilnowac - ale dobrze zrobil.

    Jak mam pouczać i pilnować to wolę wziąć fachowca który wie co ma
    zrobić.

    > Ja tez dobrze zrobilem, a przeciez, choroba, niewykwalifikowany
    > jestem, nie mam zadnego certyfikatu zaciskacza gniazdek.

    A pomierzyłeś swoje dzieło? I pewny jesteś że zrobione jest zgodnie ze
    standardami?

    > Hm, nie robilem, ale skoro plany sa - to wedlug planow ?

    Weź kiedyś podejdź na budowę i obejrzyj plany zbrojenia słupa. Ciekawe
    czy nadal będziesz taki pewny że mając plan i nie mając doświadczenia i
    wiedzy o zbrojeniach będziesz w stanie to wykonać.

    Zdrówko