    From: "Desoft" <N...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: bezpiecznik S B10 w samochodzie
    Date: Sat, 4 Dec 2010 18:32:28 +0100

    > Może być duży, schowam go pod deską i namacam dzwignię.
    > Miałby zabezpieczyć dokładane przewody 4mm2 spod śrubek w rozdzielni
    > koło kierownicy. Chodzi o to żeby nie szukać bezpiecznika i nie
    > zdejmować pokrywek jeśli zrobie zwarcie na wyjściu a jest zimno, ciemno
    > i do domu daleko. Dałbym ew B6 żeby pewnie zadziałał.

    Jeżeli już znajdziesz taki który będzie pasował (na prąd stały), to wstaw o
    takim amperażu jak oryginał. W tym miejscu nie ma odstępstw.

    Nie wiem co kombinujesz, dlaczego ma się tak często palić? może coś
    rozjaśnisz?
    Pomijając te kombinacje....
    Są bezpieczniki resetowalne, właśnie raczej na niskie napięcia. Wielkość
    kondensatora (lizaka). Sam powraca do stanu przewodzenia po ustąpieniu
    zwarcia.
    Mały, tani (nawet w porównaniu do zwykłego esa).

    --
    Desoft