  • 71. Data: 2015-08-02 09:20:56
    Temat: Re: bezpieczeniej na autostradach
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2015-07-24, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie wiem, moze chcieli miec jedna cala autostrade :-)
    > Ale na A18 (to jeszcze A ?) ruch podobnie maly - moze ustalili, ze to
    > co jest wystarczy ...

    Ja nie rozumiem, dlaczego tego odcinka nie puścili w obie strony jedną
    jezdnią. Jest na tyle mały ruch, że mogliby tak zrobić. I tak będą
    musieli jesli kiedyś zaczną remontować schody.

    --
    WildS

  • 72. Data: 2015-08-02 14:14:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello WildS,

    Sunday, August 2, 2015, 8:59:47 AM, you wrote:

    > Ja szczególnie na A4 "lubię" te zakazy wyprzedzania, które są pod górkę
    > gdy jadę na pusto a przede mną jedzie kwiat polskiego transportu dymiąc
    > na czarno i schodząc do 30-40km/h. Nie ma ch*, żebym wtedy zakazu nie
    > złamał ;-)

    A ileż masz tych górek na A4? Jedna Góra św. Anny, gdzie masz 3 pasy?

    Problemem nie są zwalniający do rzekomych 30-40km/h ale wyścigi
    ślimaków na ogranicznikach z różnicą 0.0nic!

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 73. Data: 2015-08-02 21:44:06
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2015-08-02, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > A ileż masz tych górek na A4? Jedna Góra św. Anny, gdzie masz 3 pasy?
    >
    > Problemem nie są zwalniający do rzekomych 30-40km/h ale wyścigi
    > ślimaków na ogranicznikach z różnicą 0.0nic!

    Góra świętej Anny to jest Góra. Załadowane tiry zwalniają mocno już na
    zwykłych pagórkach, których nie brak jeszcze na odcinku przed
    Wrocławiem.

    --
    WildS

  • 74. Data: 2015-08-02 23:53:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello WildS,

    Sunday, August 2, 2015, 9:44:06 PM, you wrote:

    > Góra świętej Anny to jest Góra. Załadowane tiry zwalniają mocno już na
    > zwykłych pagórkach, których nie brak jeszcze na odcinku przed
    > Wrocławiem.

    Jakby zwalniały mocno, to ich wyprzedzanie nie trwałoby tak długo :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 75. Data: 2015-08-03 19:25:16
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2015 o 14:14 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    pisze:

    > Problemem nie są zwalniający do rzekomych 30-40km/h ale wyścigi
    > ślimaków na ogranicznikach z różnicą 0.0nic!

    Ja od jakiegoś czasu dostrzegam nowe zjawisko, które się nasila - roboczo
    nazwałem je "tempomatowe zombi".
    Związane jest z tym, że ludzie mają coraz nowsze auta wyposażone w
    tempomat.
    Jedzie taki delikwent 140 na tempomacie, zabiera się do "wyprzedzania"
    kolumny dając +2 na tempomacie.
    Robi dokładnie to samo co tirowcy na "kagańcu" tylko przy większej
    prędkości.
    Jak mu zwrócić uwagę na CB to najlepiej później na parę minut włączyć mute.
    Tych "zombi" można poznać po tym, że dojeżdża prawie pod zderzak auta,
    które ma wyprzedzić bo nie chce mu się depnąć na hamulec (obie nogi na
    desce rozdzielczej - np. w VV Transit) i gwałtownie zjeżdża na lewy pas.
    Jak ktoś jeździ autostradami - niech zwróci na to uwagę. Zazwyczaj jest to
    młody kierownik/kierowniczka w miarę świeżym aucie 0-7 lat.

    TG