  • 61. Data: 2015-07-28 16:24:27
    Temat: Re: bezpieczeniej na autostradach
    Od: masti <g...@t...hell>

    Tomek Kańka wrote:

    > masti <g...@t...hell> napisał(a)

    > Wyciąłeś najważniejszą myśl mojej wypowiedzi i trolujesz.
    >
    > A odpowiadając na Twoja nie mające związku ze sprawą pytanie: nie mam
    > pojęcia, w życiu tam nie byłem.

    ale nie przeszkadzało ci to napisać, że:

    to może podkręć jasność wypowiedzi?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 62. Data: 2015-07-28 17:34:37
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    masti <g...@t...hell> napisał(a)
    >[...]

    Zaczynasz jak Cavalino manipulować cytatami, więc PONK.

    --
    Tomek

  • 63. Data: 2015-07-28 17:41:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Tomek Kańka wrote:

    > masti <g...@t...hell> napisał(a)
    >
    > Zaczynasz jak Cavalino manipulować cytatami, więc PONK.

    manipulować? Cytując Cię dosłownie?

  • 64. Data: 2015-07-28 21:09:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-07-27 23:51, Tomek Kańka wrote:

    > Ile razy próbuję w Warszawie jechać prawym pasem, bo np. w ogóle mi sie
    > nie spieszy, albo mam "dojazdówkę", alo wiozę rower w bagazniku, to
    > wcześniej, czy póxniej prawy pas zmienia sie w pas do skręcania w prawo.
    > I jak turlam się swoje przepsowe 60, to czasami mam kłopot (prawdę
    > mówiąc - malutki kłopot) wepchnąć się na pas sąsiedni. W związku z tym,
    > wydaje mi się, że wyrabia się w kierowcach takie uwarunkowanie, że jak
    > jadę daleko prosto, to jadę pasem środkowym.

    Akurat na POW nie ma takiej sytuacji. A co do zmiany pasa, jak słusznie
    zauważyłeś w Warszawie to nie jest jakiś duży problem (nawet jak
    zdradzisz swoje zamiary kierunkiem;) W sumie to mi to nie przeszkadza,
    że ludzie turlają się srodkowym. Jak chcą to ich problem - dzięki temu
    można szybciej jechać prawym;)

    Shrek.

  • 65. Data: 2015-07-28 22:57:38
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Shrek <...@w...pl> napisał(a)

> [...]
    > zdradzisz swoje zamiary kierunkiem;) W sumie to mi to nie przeszkadza,
    > że ludzie turlają się srodkowym. Jak chcą to ich problem - dzięki temu

    Jak już pisałem, (chyba) nie byłem na POW. Ale nawyki z innych ulic
    pozostają. Dodatkowo, trasa jest nowa, nigdy nie wiadomo, kiedy będzie
    jakiś rozjazd - na środkowym jest najbezpieczniej. Mi tez to nie
    przeszkadza, ale raz na kilka miesięcy pojawiają się tu głosy "jak ONI
    jeżdżą", stąd naskrobałem kilka zdań wyjasnienia.

    PS. Podoba mi się smiley przy "zdradzisz swoje zamiary kierunkiem".
    Ale wydaje mi się, że jest o niebo lepiej niz 10 lat temu.

    --
    Tomek

  • 66. Data: 2015-07-29 22:14:57
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 23 Jul 2015 14:31:33 +0200, dddddddd napisał(a):

    > a tak jedziesz pewnie niecałe 80 licznikowe, realnie 75 albo i mniej i
    > się wkurwiają :)
    > ja jak np. jadę szybciej niż inni, widzę że ktoś zjeżdża na prawy pas w
    > lukę, ale jak nie przyspieszę to będzie musiał hamować bo mnie puścił,
    > to wciskam na chwilę gaz do dechy i wszyscy są zadowoleni

    O, to byłeś Ty...

    (trafi się jeden taki myślący na stu wyprzedzających)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 67. Data: 2015-07-29 22:16:07
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 23 Jul 2015 08:55:27 +0200, dddddddd napisał(a):

    > zdarza się, na jednym kawałku A4 zrobili zakaz wyprzedzania dla tirów -
    > IMO głupie rozwiązanie, powinni wszędzie dać zakaz wyprzedzania powyżej
    > xx sekund

    Na tych wyświetlaczach często są zakazy wyprzedzania. I co z tego, mógłbym
    nagrać film pełnometrażowy z ciężarówkami wyprzedzającymi się pod tymi
    znakami.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 68. Data: 2015-08-02 08:59:47
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2015-07-29, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    > Na tych wyświetlaczach często są zakazy wyprzedzania. I co z tego, mógłbym
    > nagrać film pełnometrażowy z ciężarówkami wyprzedzającymi się pod tymi
    > znakami.

    Ja szczególnie na A4 "lubię" te zakazy wyprzedzania, które są pod górkę
    gdy jadę na pusto a przede mną jedzie kwiat polskiego transportu dymiąc
    na czarno i schodząc do 30-40km/h. Nie ma ch*, żebym wtedy zakazu nie
    złamał ;-)

    --
    WildS

  • 69. Data: 2015-08-02 09:07:58
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2015-07-23, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Wyprzedzam sobie spokojnie 140km/h lewym pasem ciąg maruderów na
    > prawym a tu wyskakuje bez kierunkowskazu chuj złamany i jedzie 110. Ma
    > lukę po prawej - nie zjedzie za żadne skarby. Na światła i klakson nie
    > reaguje.
    >
    > Tak to wygląda z mojej strony.

    Ja zupełnie rozumiem Niemców nie używających praktycznie migaczy na
    autostradzie.

    Polak ma chyba jakoś tak zakodowane, żeby wszędzie uważać, żeby nie dać
    się wydymać ;-) Tak więc gdy widzi, że wyprzedzasz to nie chce, żebyś go
    wydymał i przyblokował i wpierdala się przed maskę jak tylko widzi kogoś
    z włączonym migaczem.

    Przy V>150 zdecydowanie mniej sytuacji z wyjezdzającymi maruderami
    miałem gdy zmieniałem pas na lewy 300-500m wcześniej bez migacza. Migacz
    często prowokował do wyjechania mi na lewy i wyprzedzania się z
    "TIRowymi" różnicami prędkości przez osobówki.

    --
    WildS

  • 70. Data: 2015-08-02 09:17:26
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2015-07-24, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > To tam, gdzie pani premier musiala oglosic mozliwosc przejazdu bez
    > placenia i czekania na bramkach ? :-)

    To świadczy o tym, że coś jest nie tak z bramkami na A1 a nie z samą
    autostradą. Tam natężenie ruchu na prawdę jest mniejsze niż na A4.
    Obie chyba już i tak przekroczyły prognozowany ruch tylko A4 więcej lat
    na przód ;-)

    --
    WildS