eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklebezdętkowe na szprychowych obręczach › Re: bezdętkowe na szprychowych obręczach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "greg" <g...@f...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: bezdętkowe na szprychowych obręczach
    Date: Mon, 3 Aug 2009 15:11:02 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 46
    Message-ID: <h56nla$rjq$1@inews.gazeta.pl>
    References: <h52f2q$ln6$1@inews.gazeta.pl>
    <3...@f...pl.eu.org>
    <h555e7$hed$1@inews.gazeta.pl>
    <a...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: apn-77-114-157-96.dynamic.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1249305067 28282 77.114.157.96 (3 Aug 2009 13:11:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 3 Aug 2009 13:11:07 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-User: gk
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:606592
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości
    news:a7tc75tktqo1taj6c76a32es185r6h9vl5@4ax.com...
    > On Mon, 3 Aug 2009 00:53:54 +0200, "greg" <g...@f...com>
    > wrote:
    >
    >>No tak, ale mi chodziło raczej o sytuację przerobienia fabrycznego
    >>ogumienia
    >>dętkowego na bezdętkowe.
    >>Jaki system uszczelnienia, czy jest lepiej itd.?
    >
    > A to trzeba tak bylo odrazu, myslalem ze sie dopytujesz o stosowaniu
    > opon bezdetkowych z detka :)
    >


    No myślałem, że sie domyślisz :-)

    zresztą dałem linki do artykułów na ten temat

    Zatem streszczę:

    Chris Scott przerobił Tenere660 na tubeless używając jakiegoś żeglarskiego
    kitu do uszczelniania kadłubów jachtów. Tył był w miarę ok, przód puszczał
    powietrze i założył do niego dętke. Czyli w sumie klęska.

    Rzecz jest w tym, że jak jeżdzisz na obniżonym ciśnieniu to dętkowe:
    bardziej się grzeją, łatwiej się przebijają, po przebiciu szybko tracą
    powietrze, opona się kręci względem obręczy i urywa się zawór w dętce.
    Generalnie jak się przebiją to jest duży kłopot. Jakoś mi sie nie chce
    ściągać koła, chrzanić z łatkami itd

    Zatem bezdętkowe, ale tam z kolei podnoszono problem taki, że jak na małym
    ciśnieniu przypieprzysz w coś to można wykrzywić felge i wtedy powietrze
    schodzi natychmiast i gleba.

    Ale z kolei może nie trzeba jakoś bardzo ciśnienia obniżać...? Jakby dobrą
    kostkę założyć...? Nie wiem tego...

    Cel wycieczki to Maroko, tam podobno kamienie.

    A ten tubliss to jakieś cudo takie dziwne, ale nikt nic o tym nie wie.

    pozdro
    g.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: