  • Data: 2018-09-25 17:16:03
    Temat: Re: bez zbieżności
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, September 25, 2018 at 2:17:12 PM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
    > Jak bys mial duza odchylke to by nie podbil i dokladniej sprawdzil elementy
    zawieszenia. Na bank by cos znalazl. Wielkosc zbieznosci jest wpisywana do danych
    jakie sa przesylane do bazy danych. Diagnosta nie ma mozliwosci poprawienia tego co
    wpisaly czujniki.

    Kiedys robilem przeglad Astry F, diagnosta stwierdzil, ze pokazuje mu lekki brak
    zbieznosci i zebym pojechal na wszelki wypadek sprawdzic/ustawic. Sprawdzal 2-3 razy
    (juz nie pamietam), ale sam nie byl pewien wynikow, twierdzil, ze to taki
    "orientacyjny" pomiar tylko i wskazania zaleza m.in. od idealnie prostopadlego
    wjechania na rolki...

    A co do wysylania wynikow to jakos mi sie nie wydaje... sprzet maja ten sam ok
    kilkunastu lat i raczej nie jest podpiety pod kompa. Nawet to, co sprawdzaja zalezy
    od diagnosty, ktory aktualnie ma dyżur... ;)

    WS