  • 21. Data: 2013-09-16 10:00:52
    Temat: Re: bez stacji
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > To samo na A1, od Gorzyczek do konca ani jednej stacji. Zeby
    > przynajmniej znak postawili jak kiedys na A2 a tu tylko przekreslone
    > piktogramy stacji na kolejnych znakach. Dobrze, ze zjechalem do
    > Bytomia bo bym nie dojechal :-)

    A to jest inna inszośc - powinna byc informacja ze nie ma stacji na takim
    długim odcinku.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

  • 22. Data: 2013-09-16 11:13:34
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-09-15 23:19, k...@g...com pisze:
> [...]

    tnijcie, debile, cytaty

  • 23. Data: 2013-09-16 13:26:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dddddddd" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-09-15 20:00, Budzik pisze:

    >jak ktoś jeździ na gazie i na zbiorniku robi 250-300km, to jest duża
    >szansa że nie będzie miał gdzie zatankować.

    Przelaczy na rezerwe ... benzynowa :)

    J.

  • 24. Data: 2013-09-16 20:55:19
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2013-09-16 11:13, PlaMa pisze:

    > tnijcie, debile, cytaty

    nie tnę, bo zastanawiam się kiedy kogutkowi odechce się tego czytać (bo
    sam tego nie przycina) - i chyba dotarłem do takiego momentu, bo nie
    odpowiada :)

    Lukasz

  • 25. Data: 2013-09-17 00:01:25
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 16 września 2013 20:55:19 UTC+2 użytkownik dddddddd napisał:

    > nie tnę, bo zastanawiam się kiedy kogutkowi odechce się tego czytać (bo
    >
    > sam tego nie przycina) - i chyba dotarłem do takiego momentu, bo nie

> [...]

    To nie macie w czytniku opcji " ukryj cytaty" "? Mam ją włączoną. Super sprawa.
    nareszcie ktoś pomyślał i zrobił że cytatów nie ma ale są dostępne w każdej chwili.

  • 26. Data: 2013-09-17 07:09:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 15 Sep 2013 13:36:13 -0700 (PDT), k...@g...com
    > czynsz jest wysoki żeby ktoś przypadkowy czasami nie wygrał
    > przetargu. Na stacji będzie z 6 etatów za najniższą krajową i ze
    > dwa po 10-15 tysięcy na rękę, Miesięcznie oczywiście. Osoby które
    > będą dostawały tak wysokie wynagrodzenie może i będą wiedziały
    > gdzie ta stacja jest ale nigdy na nią do pracy nie przyjadą.

    Czekaj kogutku - ale gdzie tu sens i logika ?
    Kto, komu i za co placi ?

    Orlen ma placic wysoki czynsz w zamian za prawo zatrudnienia pociotkow
    GD na dobrze platnych stolkach ?

    J.

  • 27. Data: 2013-09-17 16:49:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:
    > Dnia Sun, 15 Sep 2013 13:36:13 -0700 (PDT), k...@g...com
    >
    > Czekaj kogutku - ale gdzie tu sens i logika ?

    zbyt wiele wymagasz od kogutka :)

  • 28. Data: 2013-09-17 17:21:00
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-17 16:49, Marek Dyjor pisze:

    > zbyt wiele wymagasz od kogutka :)

    Lepiej tak nie generalizuj w ciemno :P

  • 29. Data: 2013-09-17 17:24:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-09-17 00:01, Użytkownik k...@g...com napisał:

    > To nie macie w czytniku opcji " ukryj cytaty" "? Mam ją włączoną. Super sprawa.
    nareszcie ktoś pomyślał i zrobił że cytatów nie ma ale są dostępne w każdej chwili.

    To ją głąbie wyłącz i zacznij je ciąć.
    Masz zostawiać tylko tekst na który odpowiadasz a nie całość.
    Zacznij też stosować znaki końca linii.

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2013-09-17 19:29:43
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > To ją głąbie wyłącz i zacznij je ciąć.
    > Masz zostawiać tylko tekst na który odpowiadasz a nie całość.

    Może na całość odpowiada :-)

    > Zacznij też stosować znaki końca linii.

    Nie należy łamać linii. Pisałem już dlaczego