  • 1. Data: 2010-06-24 17:48:36
    Temat: bazar wolumen w warszawie
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy Ktoś może widział gdzieś rysunek rozkładu (i numerów) stoisk na bazarze
    wolumen w warszawie?
    może Ktoś mieszka blisko i za opłatą mógłby mi coś kupić i wysłać pocztą?

  • 2. Data: 2010-06-24 18:11:04
    Temat: Re: bazar wolumen w warszawie
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-06-24 19:48, identifikator: 20040501 napisał/a:
    > czy Ktoś może widział gdzieś rysunek rozkładu (i numerów) stoisk na
    > bazarze wolumen w warszawie?
    > może Ktoś mieszka blisko i za opłatą mógłby mi coś kupić i wysłać pocztą?

    Może tu coś znajdziesz:
    http://www.wolumen.com.pl/index.php?sh=0&page=firmy
    Jest też forum, popytaj na nim.

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2010-06-24 18:25:32
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Jest też forum, popytaj na nim.

    no niestety, próba rejestracji kończy się komunikatem: "Hacking attempt!"

  • 4. Data: 2010-06-24 18:32:26
    Od: "Konrad" <r...@w...pl>

    Czego szukasz??

  • 5. Data: 2010-06-24 20:25:42
    Od: Grzyb <g...@n...pl>

    Konrad pisze:
    > Czego szukasz??

    Bywam co tydzień ,napisz co chcesz to jakoś załatwimy

  • 6. Data: 2010-06-25 07:49:04
    Od: Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl>

    > czy Ktoś może widział gdzieś rysunek rozkładu (i numerów) stoisk na
    > bazarze wolumen w warszawie?
    http://www.wolumen.com.pl/gfx/mapawol.gif

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 7. Data: 2010-06-25 17:35:50
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > http://www.wolumen.com.pl/gfx/mapawol.gif

    o dziękować! właśnie tego szukałem...
    firma odezwała się mailowo więc narazie nieaktualne, ale dzięki za pomoc,
    może zapiszę sobie maila jakbym kiedyś potrzebował jeszcze czegoś z
    wolumenu - OK?