  • Data: 2011-09-27 21:48:59
    Temat: Re: baza zdjec z fotoradarow
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello John,

    [...]

    > Nie, adresu nie należy podawać publicznie.

    Dlaczego? Jak mają się z Tobą skontaktować ludzie, którzy mają taką
    potrzebę?

    > Ja nie podaję z 10 lat.

    Ale to tylko i wyłącznie Twój wybór. Ja Cię o adres pytać nie będe.

    > To samo (cokolwiek to oznacza).

    No to wyjaśnij, o co Ci chodzi wyżej, skoro to to samo.

    > 15 lat temu też podawałem, ale mi przeszło. Zauważyłem problem.

    Opowiedz o tym.

    > Nie wiem o co Ci chodzi. Nie podawaj publicznie swojego numeru i tyle. Mnie
    > nie spamują.

    Ależ ten numer był kiedyś w książce telefonicznej. Ale to było w
    czasach, gdy jeszcze o spamie nikt w Polsce nie słyszał.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl