  • Data: 2013-05-25 14:33:15
    Temat: Re: baza emiter
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.05.2013 11:03, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > to monitor CRT 21",

    Jakieś bliższe dane tego monitora? Producent, typ? Czy to nadal tajemnica?

    objaw ma taki, że po włączeniu zasilania przez
    > chwilę pali się zielona lampka, po czym lampka zmienia się na
    > pomarańczową i miga...

    Podałeś jakiś sygnał na wejście video ? Domyślam się, że to monitor
    komputerowy. Niektóre modele nawet nie jękły bez podania prawidłowego
    sygnału synchronizacji na wejście DSUB. Mam takiego Panasonica 17",
    który po włączeniu tylko brzęknie pętlą rozmagnesowującą i po chwili
    miga kontrolką zasilania na pomarańczowo przechodząc w tryb standby.
    Dopiero po podaniu sygnału z komputera pojawia się W.N.

    na ekranie nic się nie pokazuje, nie ma też tego
    > "syknięcia" kiedy wzrasta napięcie WN... tanzystor to o ile dobrze
    > pamiętam Panasonic 2SC5516... już tą mendę raz rozbierałem, znalazłem
    > dwa mega spuchnięte kondziory, wymieniłem, ale to nic nie dało...

    A wylutowałeś w końcu ten tranzystor do sprawdzenia czy dalej
    kombinujesz pod górkę ?