  • Data: 2013-05-25 16:32:25
    Temat: Re: baza emiter
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Grzegorz Kurczyk" <g...@c...slupsk.pl> wrote in message
    news:51a0af90$0$1260$65785112@news.neostrada.pl...
    > A wylutowałeś w końcu ten tranzystor do sprawdzenia
    > czy dalej kombinujesz pod górkę ?

    Czyż nie jest to dla Was jeszcze oczywiste że kolega nasz
    nie ma bladofiołkowego pojęcia na temat naprawy
    telewizorów? Jedyne co może zrobić to skrócić sobie
    męki i kupić nowy fajny monitor... :-) Przecież próba
    naprawy układu poziomego odchylania przez osobę
    niedoświadczoną w tych tematach skończy się w 100%
    fiaskiem po tym jak kupi (i potem spali) kilkanaście takich
    tranzystorów na drodze do swojej nieuniknionej porażki :-)

    On myśli że zidentyfikuje uszkodzony tranzystor i naprawi
    monitor wymieniając go - nie ma pojęcia że spalony
    tranzystor nie jest przyczyną samą w sobie tylko skutkiem
    a przyczyną jest pewnie jakiś wyschnięty kondensator
    w zasilaczu albo pęknięty rdzeń w trafo WN i zrobi biedak
    wysiłek syzyfowy, wypali parę litrów benzyny aby objeździć
    miasto za tranzystorem, wymieni go, i włączy telewizor
    po czym natychmiast tranzystor się znowu spali...

    Wybacz Ministerstwo, ale tak mi podpowiada Twoją
    przyszłość moja kryształowa kula... Dobra rada na to abyś
    zmienił swoje przeznaczenie to poszukaj w swojej okolicy
    jakiegoś elektronicznego złomowiska, najlepiej czegoś
    ekologicznego, i zanieś im swojego złoma - zrób z tej okazji
    jakąś uroczystość pogrzebową bo wiem że pewnie przez
    te ostatnie 20 lat jak się żarzył na Twoim biurku pewnie się
    mocno zżyliście razem i będzie dobrze... Nowy monitor
    LCD LED otrze Ci łzy po stracie "próżniowego" przyjaciela :-)