  • 11. Data: 2015-06-04 01:00:05
    Temat: Re: batteriser
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 czerwca 2015 00:33:18 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:

    > Widać z tego, że w kurniku częściej zmieniają kanały. To rzuca pewne
    > światło na pochodzenie drobiowych mądrości.
    >
    > --
    > Jarek

    Ty za to dużo nad książkami siedzisz, jak każdy introligator.

  • 12. Data: 2015-06-04 01:57:06
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Zachariasz Dorożyński" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:0dff8393-242b-4c34-9d45-683de6ced16c@googlegrou
    ps.com...

[...]
    przeszkadza. Oczywiście do pewnego momentu mu nie przeszkadza.

    ========

    Można do baterii dodać kondensator elektrolityczny o małej stratności,
    wtedy, gdy już i tu usiądzie, to zegar ma szansę jeszcze trochę pochodzić -
    elektromagnes zegara jednak bierze prąd impulsowo i bardzo rozładowana
    bateria może szybko kucnąć na tyle, że nie starczy energii na dokończenie
    ruchu, Kondzioł zbierze energię z okresu między impulsami i będzie miał co
    oddać zegarowi w momencie uruchomienia elektromagnesu. Tak miałem u siebie.
    Teraz nowa bateria jest i czekam, aż zegar przestanie chodzić.

    896510439 896126048
    (ten ostatni palant, to mnie o 7:47 rano w piątek obudził)
    (A ten przedostatni miał dla mnie "dobrą wiadomość", jehowita nawiedzony...)

  • 13. Data: 2015-06-04 04:12:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    >
    > Tylko ze u mnie w kuchni bateria R6 alkaliczna starcza na ~2 lata.
    > A w pilocie chodza i chodza i chodza ... i nie nastarczylyby do

    Może rzadziej od niego oglądasz TV? ;-)

  • 14. Data: 2015-06-04 04:16:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message news:mknafm$6ag$1@dont-email.me...

    > Zależy jakie
    > Ni-Cd nie zaszkodzi
    > Ni-Mh zabije
    > Lixx zabije

    Kupuj takie Lixx z układem protekcji i wtedy nie zabije.

  • 15. Data: 2015-06-04 19:34:22
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Pszemol pisze:

    > Kupuj takie Lixx z układem protekcji i wtedy nie zabije.

    w takim przypadku omawiany patent nie ma zastosowania.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 16. Data: 2015-06-05 01:10:35
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > Tylko ze u mnie w kuchni bateria R6 alkaliczna starcza na ~2 lata.
    > A w pilocie chodza i chodza i chodza ... i nie nastarczylyby do
    > zegarow, bo za rzadko sie zuzywaja.
    > Zreszta czesto sa AAA.

    Tylko ze pilot pilotowi nierowny ;)

    W moim siedza 4 enelopy AAA i starczaja na ~2-3 miesiace
    no ale 1 pilot do wszystkiego - pomijam ze "podswietlany" (Logitech)

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2015-06-05 10:51:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 05 Jun 2015 01:10:35 +0200, Waldek napisał(a):

    > Tylko ze pilot pilotowi nierowny ;)
    > W moim siedza 4 enelopy AAA i starczaja na ~2-3 miesiace
    > no ale 1 pilot do wszystkiego - pomijam ze "podswietlany" (Logitech)

    A zapakuj mu raz bateryjki..

    Moze podswietlany, moze samorozladowanie, moze nie lubi niskiego
    napiecia ...

    J.

  • 18. Data: 2015-06-05 10:54:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 3 Jun 2015 21:12:00 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Może rzadziej od niego oglądasz TV? ;-)

    Ale jak juz "ogladam" to czesto kanaly zmieniam, bo nic w nich nie ma
    :-)

    J.

  • 19. Data: 2015-06-05 16:36:11
    Od: Artur <n...@g...com>

    W dniu środa, 3 czerwca 2015 12:46:09 UTC+2 użytkownik g...@g...com napisał:
    > Jak wam sie widzi taki wynalazek?
    > http://www.pcworld.com/article/2928997/batteriser-is
    -a-250-gadget-that-extends-disposable-battery-life-b
    y-800-percent.html

    Ciekawe jaki prąd wytrzyma ta przetworniczka i jaką ma sprawność. Pewnie w wielu
    przypadkach okaże się, że nie wydłuży a skróci żywotność baterii.

  • 20. Data: 2015-06-07 18:59:22
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-06-05 o 10:51, J.F. pisze:

    > A zapakuj mu raz bateryjki..
    >
    > Moze podswietlany, moze samorozladowanie, moze nie lubi niskiego
    > napiecia ...

    On ma taki tryb pracy ... i cały czas jest na czuwaniu
    - wbudowany czujnik ruchu który uruchamia podświetlenie
    wystarczy przejść obok niego lub machnąć ręką

    Poza tym, zwykle wykonuje całą sekwencje rozkazów
    typu włącz TV, włącz dekoder, ustaw wejście sygnału, włącz kanał
    lub wyłacz dekoder, włącz BR, włącz amplituner, przełącz sygnał itp,
    - obsługuje 5 zdefiniowanych urządzeń (max 12)