  • Data: 2015-06-07 18:59:22
    Temat: Re: batteriser
    Od: Waldek <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-05 o 10:51, J.F. pisze:

    > A zapakuj mu raz bateryjki..
    >
    > Moze podswietlany, moze samorozladowanie, moze nie lubi niskiego
    > napiecia ...

    On ma taki tryb pracy ... i cały czas jest na czuwaniu
    - wbudowany czujnik ruchu który uruchamia podświetlenie
    wystarczy przejść obok niego lub machnąć ręką

    Poza tym, zwykle wykonuje całą sekwencje rozkazów
    typu włącz TV, włącz dekoder, ustaw wejście sygnału, włącz kanał
    lub wyłacz dekoder, włącz BR, włącz amplituner, przełącz sygnał itp,
    - obsługuje 5 zdefiniowanych urządzeń (max 12)