  • Data: 2012-11-20 21:56:54
    Temat: Re: baterie do Nokii na allegro
    Od: Piotrek <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 20 Nov 2012 12:42:17 +0100, Skylla napisał(a):

    > Baterie zawsze były przyzwoite.
    > Kupię i zobaczę - 15 zł nie majątek. Bardziej obawiam się tych niby
    > oryginałów w tej samej cenie...
    > Może jednak ktoś je testował i moje obawy są na wyrost?

    Nie są na wyrost. Testowałem. Baterie za 15 zł z hologramem Nokii
    oryginalne są, ale... trzymają połowę tego co powinny. Pomimo reklamacji i
    dwukrotnej wymiany baterii, żadna nie chciała trzymac parametrów i czasu
    czuwania. Ostatecznie kupiłem oryginała w punkcie Nokia Care i dopiero ta
    trzyma tyle co oryginalna. Na marginesie Nokia Care właśnie po oględzinach
    baterii z Allegro stwierdziła, że baterie może i oryginalne są, ale
    regenerowane i dlatego nie chcą parametrów trzymać.