  • 1. Data: 2010-08-19 04:56:52
    Temat: Re: bardzo [OT] gdzie kupic nowego kompa - duzy wybor?
    Od: Artur Frydel <a...@g...com>

    Day Wed, 18 Aug 2010 09:52:06 +0200, Bucz wrote:

    > kiedys bawilem sie w "skladanie" komputerow dla znajomych, teraz za
    > bardzo mi sie juz nie chce
    > kolega poprosil mnie zeby mu cos kupic ale ja juz nie jestem na biezaco
    > w temacie - gdzie tanio i solidnie w sieci zamowie sobie zestaw, tak
    > zeby byl duzy wybor czesci do wyklikania i za 2-3 dni kurier przywozi
    > gotowa "bude"

    agito, morele.. W zasadzie kazdy wiekszy sklep. Omijaj te bardzo duze - typu
    komputronik - bo tam jest drogo. Wejdz na opineo.pl, poczytaj opinie o
    sklepie ktory wybrales.. A wybieraj w ceneo, lub innym serwisie porownujacym
    ceny.
    --
    Artur 'bzyk' Frydel
    Nie wszystko złoto co się święci garnki lepią.

  • 2. Data: 2010-08-19 08:41:23
    Od: RD <r...@g...com1>

    Artur Frydel pisze:

> [...]
    > sklepie ktory wybrales.. A wybieraj w ceneo, lub innym serwisie porownujacym

    Agito i morele to nie jest duży sklep w porównaniu z komputronikiem? ;-)

    proline.pl hesjan.pl inwazjapc.pl 1klik.pl hitech.com.pl i tak dalej... ;-)

    Uwaga o porównywarkach jest dobra - polecam przyjrzeć się cenom w
    sklepach, czasami w sklepach jest taniej, niż na Allegro.