eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklebandit 1200 luzy zaworoweRe: bandit 1200 luzy zaworowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: stilo <...@...->
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: bandit 1200 luzy zaworowe
    Date: Sun, 23 Aug 2009 20:54:40 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 43
    Message-ID: <h6s39t$ivo$1@news.onet.pl>
    References: <h6qvl9$tad$1@news.onet.pl> <h6rsst$t7i$1@achot.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.192.70.201
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1251053693 19448 213.192.70.201 (23 Aug 2009 18:54:53 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 23 Aug 2009 18:54:53 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <h6rsst$t7i$1@achot.icm.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:608160
    [ ukryj nagłówki ]

    Jacek.M pisze:
    >
    > Użytkownik "stilo" <...@...-> napisał w wiadomości
    > news:h6qvl9$tad$1@news.onet.pl...
    >> Cześć. Jak realnie wygląda konieczność regulacji luzów zaworów w B12
    >> /2001/ - chodzi mi o praktyczną wiedzę ludzi który to robili - po
    >> jakim przebiegu zawory tracą wymagany luz ?
    >> Sprzęt nie miał regulowanych zaworów od 30 kkm - zastanawiam się w
    >> jakim stanie są gniazda zaworowe przy braku regulacji przez tak długi
    >> przebieg.
    >>
    >> I jak jest z pierwszą regulacją: powinna być robiona po 6 kkm czy 12
    >> kkm ?
    >>
    >
    > Ja reguluje a raczej sprawdzam co 12 tyś.
    > Ostatnio tylko skontrolowalem i nie wymagało regulacji.
    > Przedostatnmio tylko jeden na wydechu był do regulacji (ale to tak na
    > silę trochę) był na granicy.
    > Czyli może nie byc wcale problemów ze zawory nie były regulowane.
    > Są jakies obiawy? Stuka? kopci przy odjęciu gazu?
    >

    Pracuje trochę nierówno i nieco kicha w gaźniki. Jak się bardziej
    rozgrzeje i zmniejszy mu się wolne obroty poniżej 1000 to kichanie
    przechodzi - pozostaje nierówna praca. Synchro gaźników będzie
    konieczne. Tylko, że wolałbym nie wpakować się w naprawę zaworów -
    dlatego próbuję oszacować ryzyko.

    > Jeśli bedziesz ustawial zawory to podpowiem Ci abys uważał na śruby
    > mocujące dekiel głowicy. Te które wkręca sie w mostek wałka rozrządu.
    > Ten materiał jest z 'plasteliny'. Mimo dynamometra i tak urywaja sie
    > gwinty.
    > Lepiej od razu kupic nowa uszczelkę pod pokrywę i przykręcac nie na
    > 14(jak mówi instrukcja) ale na 12 niutonków max.
    >
    > Jacek
    >
    >

    Dzięki - rada bezcenna - zapamiętam sobie.

    pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: