eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklebandit 1200 luzy zaworoweRe: bandit 1200 luzy zaworowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "Jacek.M" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: bandit 1200 luzy zaworowe
    Date: Sun, 23 Aug 2009 19:05:28 +0200
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 28
    Message-ID: <h6rsst$t7i$1@achot.icm.edu.pl>
    References: <h6qvl9$tad$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089077191171.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: achot.icm.edu.pl 1251047133 29938 89.77.191.171 (23 Aug 2009 17:05:33 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 23 Aug 2009 17:05:33 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <h6qvl9$tad$1@news.onet.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:608142
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "stilo" <...@...-> napisał w wiadomości
    news:h6qvl9$tad$1@news.onet.pl...
    > Cześć. Jak realnie wygląda konieczność regulacji luzów zaworów w B12
    > /2001/ - chodzi mi o praktyczną wiedzę ludzi który to robili - po jakim
    > przebiegu zawory tracą wymagany luz ?
    > Sprzęt nie miał regulowanych zaworów od 30 kkm - zastanawiam się w jakim
    > stanie są gniazda zaworowe przy braku regulacji przez tak długi przebieg.
    >
    > I jak jest z pierwszą regulacją: powinna być robiona po 6 kkm czy 12 kkm ?
    >

    Ja reguluje a raczej sprawdzam co 12 tyś.
    Ostatnio tylko skontrolowalem i nie wymagało regulacji.
    Przedostatnmio tylko jeden na wydechu był do regulacji (ale to tak na silę
    trochę) był na granicy.
    Czyli może nie byc wcale problemów ze zawory nie były regulowane.
    Są jakies obiawy? Stuka? kopci przy odjęciu gazu?

    Jeśli bedziesz ustawial zawory to podpowiem Ci abys uważał na śruby mocujące
    dekiel głowicy. Te które wkręca sie w mostek wałka rozrządu. Ten materiał
    jest z 'plasteliny'. Mimo dynamometra i tak urywaja sie gwinty.
    Lepiej od razu kupic nowa uszczelkę pod pokrywę i przykręcac nie na 14(jak
    mówi instrukcja) ale na 12 niutonków max.

    Jacek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: