  • 1. Data: 2011-02-26 10:31:52
    Temat: b2710 - mail, pdf?
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Witam,
    Ponawiam pytanie odnośnie Samsunga B2710. Czy nie ma w nim problemów z
    odbiorem email przez imap? w b2100 można pobrać max 1000 wiadomości i
    uparcie chce pobrać wszystkie przez co wbudowany klient wogóle nie działa a
    google mail nie da się zainstalować (jakiś błąd). Drugie pytanie do
    użytkowników - czy jest możliwość na tym telefonie otworzenia pliku pdf?
    W tej chwili używam dotykowca z androidem ale głównymi funkcjami jakie
    używam są aplikacja do odbioru emaili w trybie push i odczyt pdfów z tych
    maili

    Lukasz

  • 2. Data: 2011-02-26 20:25:17
    Temat: Odp: b2710 - mail, pdf?
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@b...net.pl> napisał w
    wiadomości news:ikakqu$gc8$1@inews.gazeta.pl...
    > użytkowników - czy jest możliwość na tym telefonie otworzenia pliku pdf?

    masochizm na takim ekraniku

  • 3. Data: 2011-02-27 08:41:38
    Temat: Re: b2710 - mail, pdf?
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "f" <f...@c...gh> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Lukasz" <l...@b...net.pl> napisał w
    > wiadomości news:ikakqu$gc8$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > masochizm na takim ekraniku

    Nie pytam czy wygodnie tylko czy da się, nie będę na tym książek czytał,
    potrzebuję z pliku pdf który ma 1-2 stron odczytać jeden ciąg znaków, który
    zwykle jest w tym samym miejscu dokumentu i ew. jedno zdanie treści- nie
    chce mi się tylko po to wyciągać laptopa.

    Lukasz