    From: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: awaryjne hamowanie foki - filmik
    Date: Tue, 08 Mar 2011 21:31:52 +0100

    W dniu 2011-03-08 21:23, to pisze:
    > begin Gabriel'wilk'

    > Pisk nie musi oznaczać, że nie ma ABS-u. A palonej gumy na filmiku nie
    > widać (może to kwestia jakości).
    Film ten nagrała kamera umieszczona w moim aucie, zresztą mogę na 100%
    potwierdzić jako naoczny świadek, że foka miała zablokowane koła podczas
    hamowania (droga trochę przykurzona) dopiero na przejściu kierownik
    odpuścił hamowanie gdy wiedział że przechodzące osoby zdążą przejść.
    Co do Jakości filmu to tak jak pisałem zarówno wrzuta jak i YT
    pogarszają jakość w stosunku do tego co mam na karcie/dysku.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde