  • Data: 2009-08-28 13:37:45
    Temat: Re: awaria monitora\grafiki
    Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gupik" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:h78fhl$7in$1@news.task.gda.pl...
    > pogrzebałem w regulacji monitora, i na razie jest dobrze, zwiększyłem
    > jasnosc i trochę w kolorach, co to może padać, i ile może kosztować
    > naprawa ??

    trudno powiedzieć. Monitory kineskopowe są bajecznie tanie na allegro tak,
    że nie opłaca się ich naprawiać. W kineskopowcach padają powielacze oraz
    tranzystory mocy obok powielacza. Mleczny obraz to może być jeden z efektów
    padania. Kompletnie nieopłacalne w naprawie. Wiele z nich ma też zimne luty.
    Możemy samemu przelutować jeśli umiemy jednak w serwisie nas za to skroją.