eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipawaria internetdsl WroclawRe: awaria internetdsl Wroclaw
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Tomasz Polus" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: awaria internetdsl Wroclaw
    Date: Sun, 30 Jan 2005 17:14:33 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 44
    Sender: t...@p...onet.pl@awv188.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Message-ID: <ctj143$g53$1@news.onet.pl>
    References: <cteo4o$q79$1@atlantis.news.tpi.pl> <ctgv99$5u2$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <cti5bj$fcd$1@news.onet.pl> <ctia8g$fm7$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <ctij4g$s84$1@news.onet.pl> <s...@p...tvk.wroc.pl>
    <ctiooa$56n$1@news.onet.pl> <ctiri9$mda$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: awv188.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1107101635 16547 83.27.81.188 (30 Jan 2005 16:13:55 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 30 Jan 2005 16:13:55 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:70557
    [ ukryj nagłówki ]

    "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl> wrote in message
    news:ctiri9$mda$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    [...]
    > ile zaplaciles ?
    > 254,98 ? 303,78 ? 547,78 ?

    Myślę że to nie powinno mieć znaczenia, ale płacimy za to łącze
    jakieś 300 zł miesięcznie. Nie oczekuję cudów, ale 15 godzin
    awarii to po prostu przegięcie, tym bardziej że dzień wcześniej
    było jeszcze kilka dodatkowych godzin, z przerwami.

    [...]
    >> A tym razem była to porażka adminów TPSA i to spora, bo awaria
    >> trwała moim zdaniem strasznie długo.
    > jesli infrastruktura sklada sie z 1 linuxa i 1 modemu ADSL to
    > rzeczywiscie - awaria 15 godzin moze wydawac sie dluga :P

    Ale zrozum to, że mnie to nie interesuje jak wygląda ich infrastruktura.
    Jestem klientem i interesuje mnie tylko to, że nie miałem sieci przez
    15 godzin. Dla DSLa dopuszczalny czas awarii powinien wynosić jakieś
    3-4 godziny, bo tyle wg mnie można spokojnie zaakceptować w rozwiązaniach
    dla małych przedsiębiorstw. Jeżeli firma TPSA nie potrafi w tym czasie
    usunąć awarii sprzętu, która zawsze może się wydarzyć, to albo powinna
    zwiększyć zasoby sprzętowe, albo ludzkie. W przeciwnym razie klienci
    nigdy nie będą poważnie traktowali TPSA i zawsze będą się pojawiały
    głupie uśmieszki i docinki w trakcie rozmów o tej firmie. Może warto
    zacząć coś z tym robić?

    [...]
    > no i co mamy Ci napisac ?
    > zmien lacze na powazne, albo zmien operatora

    Nie chcę, do tej pory było tam SDI z TPSA i działało naprawdę świetnie.
    Awarie zdarzały się raz na kilka miesięcy i z reguły były naprawiane
    po 1-2 h. Czyli: MOŻNA działać jak należy, tak jak oczekują klienci.
    Dopiero po tej awarii na DSLu zrozumiałem, że nowsze, szybsze
    i droższe łącze wcale nie znaczy bardziej profesjonalne :((
    I natychmiast pożałowałem decyzji o zmianie łącza, ale mam nadzieję
    że moje zdanie zmieni się w ciągu najbliższych miesięcy. Oby.

    --
    Tomasz Polus


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: