  • Data: 2010-02-27 12:54:31
    Temat: Re: awaria 23 lutego w strefie 33
    Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > przelewowego, hmm...

    A skąd takie informacje ?
    ZTCP w 1995 wszytkie warszawskie tranzutówki miały skonfigurowane przelewy
    pomiędzy sobą, ok 1997 każda centrala końcowa ( cyfrowa oczywiście) miała
    połączenie z conajmniej 2 innymi

    >A taka możliwość istniała już za
    > elektromechanicznych ACMM... walnęło łącze WA-KR, to puszczamy obieg
    > przez WR, albo PO. Nie była jednak stosowana.

    IMHO relacja WA-KR miał kilkanaście -kilkadziesiąt łączy (kanałów)
    WA-PO , WA-WR też i przelanie ruchu zatkałoby te relacje które bez przelania
    się ruchu działały
    ot gospodarka niedoborów rzecz dotyczy ACMM W-58, GCI oczywiście

    pzdr
    henryts