  • 1. Data: 2016-04-22 20:45:48
    Temat: avr
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ile wykonują się instrukcje w atmega32 taktowanym 16MHz?
    jest to gdzieś opisane w jakimś pdfie? może mnie Ktoś nakierować?
    potrzeba mi informacji ile wykonuje sie dana komenda (asm)...

  • 2. Data: 2016-04-22 21:27:48
    Temat: Re: avr
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-04-22 20:45, platformowe głupki wrote:
    > ile wykonują się instrukcje w atmega32

    W niedostępnej częsci internetu pochowane są takie oto tajne pdfy:

    http://www.atmel.com/images/atmel-0856-avr-instructi
    on-set-manual.pdf

  • 3. Data: 2016-04-23 10:14:44
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    "de fakto"
    a taki zapis 2 clocks dla 16MHz to ile oznacza?

  • 4. Data: 2016-04-23 10:59:11
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "platformowe głupki" napisał w wiadomości grup

    >"de fakto"
    >a taki zapis 2 clocks dla 16MHz to ile oznacza?

    Ale na terenie Unii Europejskiej?

  • 5. Data: 2016-04-23 12:47:27
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    bardziej według modelu optymalnego [R] politechniki warszawskiej...

  • 6. Data: 2016-04-23 13:11:09
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 23/04/2016 11:47, platformowe głupki wrote:
    > bardziej według modelu optymalnego [R] politechniki warszawskiej...

    może najwyższy czas tam się udać?

    c.

  • 7. Data: 2016-04-23 13:53:43
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-04-23 10:14, platformowe głupki wrote:
    > a taki zapis 2 clocks dla 16MHz to ile oznacza?

    1 clock zegara jest 1 clock instrukcji. To znaczy że tych rozkazow
    zmiesci się 8mln na sekundę.

  • 8. Data: 2016-04-23 16:07:21
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a co ja prosty chłopak z pisowskiej wsi miałbym robić w tej kuźni
    europejskich ekspertów?

  • 9. Data: 2016-04-23 16:08:37
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no to pytanie zasadnicze:
    jest DMA - dane pojawiają się co 7us
    czy ATmega 16MHz podoła programowo temu zadaniu?

  • 10. Data: 2016-04-23 16:17:20
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 23.04.2016 o 16:08, platformowe głupki pisze:
    > no to pytanie zasadnicze:
    > jest DMA - dane pojawiają się co 7us
    > czy ATmega 16MHz podoła programowo temu zadaniu?

    Pokaż mi ATmegę z DMA, bo chyba coś przeoczyłem przez ostatnie
    kilkanaście lat.

    Jakub Rakus