  • 41. Data: 2017-03-09 21:07:23
    Temat: Re: autostrady w PL i DE
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Myslisz, ze tak szybko zauwazysz ?
    > I ze od razu, bez zastanowienia, zdejmiesz noge z gazu ?

    Zauważę raczej szybko, jak każdą anomalię na drodze. Ale czy od razu
    zrozumiem o co chodzi, nie wiem. Mam nadzieję, że chociażby w
    podświadomości jakieś ostrzeżenie się włączy. A to oznacza szybszą
    reakcję w razie czego.

    Piotr

  • 42. Data: 2017-03-09 21:17:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Uncle Pete" napisał w wiadomości grup

    >Zauważę raczej szybko, jak każdą anomalię na drodze.

    Male kawalki beda :-)

    >Ale czy od razu zrozumiem o co chodzi, nie wiem. Mam nadzieję, że
    >chociażby w podświadomości jakieś ostrzeżenie się włączy. A to
    >oznacza szybszą reakcję w razie czego.

    Albo sie skupisz na kawalkach i przeoczysz glowne zagrozenie. :-)

    Tymczasem szybko jadac mozna miec 50m/s.
    Ale po co 180 - przy 120 tez zabraknie drogi hamowania :-)

    J.

  • 43. Data: 2017-03-09 21:23:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >To stanąc na poboczu i mahac kamizelka odblaskowa.

    Jest to ciekawy pomysl ... ale czy kierowcy nie pomysla ze stopa lapia
    ?

    Poza tym - auto po lewej, a machamy po prawej ?

    >Kazdy normalny...

    Sprawdzimy ? :-)

    >Mozna wlączyc awaryjki, przeciwmielne, cokolwiek co sprawi ze jest
    >sie
    >widocznym z daleka jak sie w takim miejscu stoi.

    Myslisz, ze ktos odrozni przeciwmgielne od pozycyjnych ?

    Awaryjki to oczywiscie znakomity pomysl, ale ... jak widac - za
    zakretem stali i barierka zaslaniala.

    Koguta na dach, blyskowego, zeby w dzien byl widoczny ... przyznac
    sie, kto ma w schowku :-)

    J.

  • 44. Data: 2017-03-09 21:29:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2017-03-09 o 17:19, LEPEK pisze:

    >Było dzisiaj ładnie na Onecie ale link mi uciekł :( Tutaj masz trochę
    >http://www.polskatimes.pl/motofakty/na-drogach/a/na
    jczestsze-przyczyny-wypadkow-w-polsce,11493111/

    >Resztę znajdziesz (szczegóły o autostradach)
    >https://www.gddkia.gov.pl/pl/1232/wypadki-na-drogac
    h-krajowych

    I gdzie tam masz kategorie "najechanie na pojazd stojacy na poboczu" ?

    J.

  • 45. Data: 2017-03-09 22:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Jest to ciekawy pomysl ... ale czy kierowcy nie pomysla ze stopa lapia
    > ?
    >
    > Poza tym - auto po lewej, a machamy po prawej ?

    Mozna stanąc pomiedzy barierkami, na srodku. Przeciez i tak stali na
    srodku, przy autach...

    > Sprawdzimy ? :-)

    Ilu jest normalnych? Juz sie boje... ;-)

    > Myslisz, ze ktos odrozni przeciwmgielne od pozycyjnych ?

    Nie chodzi o odroznienie a o wczesniejsze zauwazenie a przeciwmgielne
    swieca mocniej .

    :)
    Nawet borowcy nie włączaja... ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."

  • 46. Data: 2017-03-09 22:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A co za roznica, czy w garazu, czy rozwalony gdzies na drodze ?
    >
    > Za to jak lezy bezpiecznie w aucie, to nie bedzie trzeba drugiego
    > kupowac :-)

    Najwyzej drugie auto...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."

  • 47. Data: 2017-03-09 22:21:14
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Budzik w
    >:

    > :)
    > Nawet borowcy nie włączaja... ;-P

    Ty sie zając nie śmiej, ale dzisiaj Policjanty stały i łapały na radar...
    Stały na chodniku przy przystanku -- miały włączone koguty świetlne, tyle,
    że widać je było dopiero w lusterku wstecznym, bo włączyli tylko te przy
    grilu. Te na górze przeciez byłyby widoczne z daleka i nic by nie
    ustrzelili..

    Kolejne miszcze policyjne w deszczu jechały na "dziennych", z tyłu nie miały
    żadnego oświetlenia -- ale miały antene CB i dostały pytanie dlaczego
    drogówka nie przestrzega... Szybko sie przełączyli na "mijania"
    --
    'Tom N'

  • 48. Data: 2017-03-09 22:40:27
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w

    ch-krajowych

    > I gdzie tam masz kategorie "najechanie na pojazd stojacy na poboczu" ?

    Masz za to kategorie wymijanie i omijanie (i procenty)...

    Wygrywa w % jazda bez wymaganego oświetlenia...

    Brawo Wy!

    --
    'Tom N'

  • 49. Data: 2017-03-09 23:07:34
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Shrek pisze tak:

    > A ja ci powiem z praktyki że bym dał po heblach a potem na abesie
    > odbił. I to niezależnie od tego czy byłoby pusto na prawym czy
    > nie. Być może spojrzałbym w lusteko, ale odruchy byłyby pierwsze.
    >
    > Już raz taką sytuację przeżyłem, więc nie będę zgrywał kozaka -
    > zadziałały odruchy i miałem po prostu farta.

    Nie odbiłbym bez patrzenia na wielopasmowej. Juz tak zrobiłem.
    Popatrzyłem, oczywiście był samochód jak na złość i wybrałem walnięcie
    przodem. Wyszło na pewno taniej. Sam naprawiłem.

    --
    Piter

    slow down school ahead

  • 50. Data: 2017-03-09 23:13:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.03.2017 o 23:07, PiteR pisze:

    > Nie odbiłbym bez patrzenia na wielopasmowej. Juz tak zrobiłem.
    > Popatrzyłem, oczywiście był samochód jak na złość i wybrałem walnięcie
    > przodem. Wyszło na pewno taniej. Sam naprawiłem.

    Ja też bym nie odbijał bez sprawdzenia w lusterku. Ale jak przyszło co
    do czego to odbiłem;) Naturę ciężko oszukać.

    Shrek