  • 31. Data: 2015-11-03 17:08:45
    Temat: Re: autostradą pod prąd
    Od: masti <g...@t...hell>

    yabba wrote:

    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:n1a9h4$ddk$1@node2.news.atman.pl...
    >>W dniu 2015-11-03 o 11:43, yabba pisze:
    >>
    >>> https://www.google.pl/maps/@52.219982,21.0127083,3a,
    75y,280.02h,67.93t/data=!3m6!1e1!3m4!1sv918mLz9Mihhy
    GFFidKDkg!2e0!7i13312!8i6656

    > Dawno już nie wjeżdżałem z tej strony. Jak będę w okolicy, to specjalnie
    > sprawdzę czy tak jest nadal i zgłoszę. Tylko gdzie?
    > Z drugiej strony, to dziwne, że żaden urzędnik odpowiedzialny za drogi tego
    > nie zauważył. Albo jakaś ekipa od napraw znaków.

    na 19115. można z apki mobilnej. Oni przekażą gdzie trzeba

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 32. Data: 2015-11-03 17:54:14
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2015-11-03 o 15:10, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup

    > Cos inaczej. Lodz-Piotrkow-Katowice sa w tej kolejnosci.
    > Ale z Wielunia to moze lepiej przez Sieradz jechac ?
    >
    > Chyba ze miales na mysli kierunek _Z_ Katowic.

    Jeszcze raz. Ciężarówka jechała z Łodzi DO Katowic (przez Piotrków).
    Oni jechali pod prąd z kierunku Katowic (Piotrkowa) do Łodzi, a
    zderzenie nastąpiło na odcinku Piotrków-Łódź.

    > Brzmi rozsadnie, ale z drugiej strony ... strasznie nierozsadnie :-)
    >
    > Az tak glupi by byli, czy chcieli wrocic tylko 100m i to wystarczylo ?

    To było niecałe 2 kilometry od początku autostrady, licząc od tej strony.

    MJ

  • 33. Data: 2015-11-03 18:28:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup

    >To było niecałe 2 kilometry od początku autostrady, licząc od tej
    >strony.

    2 km to sporo. Ja rozumiem przegapic zjazd i sie zastanawiac co robic,
    ale po 2km ... szczegolnie ze do Wielunia tedy tez sie da dojechac.

    A to chyba nawet troche wiecej niz 2 km musialy byc - zakladajac, ze
    chwile pod prad jechali.

    J.

  • 34. Data: 2015-11-03 18:41:11
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 03.11.2015 o 11:16, Robert Wańkowski pisze:
    > A propos torowiska. Nigdy nie wiem czy mam jechać po tych kocich łbach,
    > czy traktować to jako szykanę. :-)
    > https://www.google.pl/maps/place/Winogrady,+Pozna%C5
    %84/@52.426337,16.938674,3a,55.4y,93.39h,83.1t/data=
    !3m4!1e1!3m2!1sRmtMJYNgq2hNBiXW9MaS4A!2e0!4m2!3m1!1s
    0x47045ca83b5ceed1:0x74e876700b4deb7

    I strzałka pokazująca kierunek "lekko w prawo" też Ci nie dała do myślenia?
    Oczywiście, że masz jechać asfaltem.

  • 35. Data: 2015-11-03 18:48:15
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    75y,280.02h,67.93t/data=!3m6!1e1!3m4!1sv918mLz9Mihhy
    GFFidKDkg!2e0!7i13312!8i6656

    > na 19115. można z apki mobilnej. Oni przekażą gdzie trzeba

    To spróbuję zatelefonować. Kiedyś tam dzwoniłem w sprawie zapadniętej
    jezdni, to nie chcieli przyjąć i odesłali pod inny numer. Może się zmieniło.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 36. Data: 2015-11-03 18:54:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    0x47045ca83b5ceed1:0x74e876700b4deb7

    >I strzałka pokazująca kierunek "lekko w prawo" też Ci nie dała do

    Kawalek dalej droga skreca jednak lekko w prawo.
    Za szykana nie widac strzalki lekko w lewo :-)

    Kawalek wczesniej pas leci prosto a potem lekko w prawo, a strzalka
    pokazuje "lekko w lewo".

    Z przeciwnej strony ulica najpierw lekko w lewo, potem lekko w prawo,
    a zadnej strzalki nie ma.
    Dopiero kawalek dalej mamy analogiczna sytuacje i strzalke znow lekko
    w prawo.
    Do d* z takim mysleniem :-)

    J.

  • 37. Data: 2015-11-03 18:57:39
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2015-11-03 o 18:41, Cavallino pisze:
> [...]
    0x47045ca83b5ceed1:0x74e876700b4deb7

    > I strzałka pokazująca kierunek "lekko w prawo" też Ci nie dała do

    Te kocie łby są na poziomie asfaltu, a centralna część wysepki jest
    wyżej. Znaków poziomych nie ma. Gdyby zamiarem było wyłączenie z ruchu
    tej części to by zrobili kreskowanie.
    Pewnie spełnia swoje zadanie na dwa sposoby. Jak po kocich łbach to
    trzeba wolniej, jak szykaną po asfalcie też trzeba wolniej.

    Robert

  • 38. Data: 2015-11-03 19:05:12
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 03.11.2015 o 18:54, J.F. pisze:
> [...]
    0x47045ca83b5ceed1:0x74e876700b4deb7

    > Kawalek dalej droga skreca jednak lekko w prawo.
    > Za szykana nie widac strzalki lekko w lewo :-)

    No to za szykaną jedź w płot, bo nie ma informacji na asfalcie....

    > Do d* z takim mysleniem :-)

    Ja wiem, że to boli bardziej niż pytanie na grupie o oczywistości....

  • 39. Data: 2015-11-03 19:07:06
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 03.11.2015 o 18:57, Robert Wańkowski pisze:
> [...]
    >>
    > Te kocie łby są na poziomie asfaltu, a centralna część wysepki jest
    > wyżej. Znaków poziomych nie ma. Gdyby zamiarem było wyłączenie z ruchu

    Ale komu zależy żeby zaoszczędzić te pół ruchu kierownicą i woli prosto,
    ale po kocich łbach - jego wybór.

    > Pewnie spełnia swoje zadanie na dwa sposoby. Jak po kocich łbach to
    > trzeba wolniej, jak szykaną po asfalcie też trzeba wolniej.

    Na tej ulicy po remoncie w ogóle nie da się szybko, jak nie szykany to
    światła, jak nie światła to tramwaj i piesi na jezdni.

  • 40. Data: 2015-11-03 19:53:28
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 3 Nov 2015 11:16:00 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):

> [...]
    %84/@52.426337,16.938674,3a,55.4y,93.39h,83.1t/data=
    !3m4!1e1!3m2!1sRmtMJYNgq2hNBiXW9MaS4A!2e0!4m2!3m1!1s

    Jak jechać to ja nie wiem, ale z tego co widać wolno jechać tak i tak.