-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: autostradą pod prąd
Date: Mon, 2 Nov 2015 21:27:43 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 20
Message-ID: <n18h02$vl8$1@node1.news.atman.pl>
References: <n185g7$kra$1@dont-email.me> <n...@4...com>
NNTP-Posting-Host: 89-76-149-73.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1446496066 32424 89.76.149.73 (2 Nov 2015 20:27:46 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 2 Nov 2015 20:27:46 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.3.0
In-Reply-To: <n...@4...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571474
[ ukryj nagłówki ]W dniu 02.11.2015 o 20:21, j...@i...pl pisze:
> On Mon, 02 Nov 2015 18:13:48 +0100, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
> wrote:
>
>> Na tvn przeczytałem smutną informacje i tragicznym wypadku auta które
>> jechało autostradą pod prąd. czy mogę prosić osoby które korzystają z
>> tej drogi, z tego wjazdu na autostradę, aby powiedziały nam czy tam
>> można przypadkiem wjechać pod prąd, czy trzeba się wybitnie postarać. Od
>> siebie dodam, ze na znanych mi wjazdach, zjazdach na śląsku nieda się
>> wjechać "pod prąd". Trzeba by najpierw usunąć plastikowe bariery
>
> W materiale jest mowa o tym, że są to mieszkańcy okolic Wielunia.
> Czyli jechali z Lodzi (?) w kierunku Piotrkowa. Da się wjechać pod
> prąd, bo na zjeździe z 91 na A1 są roboty drogowe (budowa węzła) i
> ruch odbywa się tam po jednej jezdni w obu kierunkach.
>
A roboty i wszystko jasne. Sam bym się kiedyś pomylił w nocy i w deszczu
pod Białymstokiem w kierunku Wawy tak było pięknie oznakowane:)
Następne wpisy z tego wątku
- 03.11.15 10:12 J.F.
- 03.11.15 11:16 Robert Wańkowski
- 03.11.15 11:43 yabba
- 03.11.15 11:49 masti
- 03.11.15 13:32 Liwiusz
- 03.11.15 13:54 Shrek
- 03.11.15 14:16 Przemek
- 03.11.15 14:17 J.F.
- 03.11.15 14:21 Dominik & Co
- 03.11.15 14:23 Liwiusz
- 03.11.15 14:33 Michał Jankowski
- 03.11.15 15:10 J.F.
- 03.11.15 15:14 J.F.
- 03.11.15 15:28 yabba
- 03.11.15 15:30 yabba
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=