  • 11. Data: 2012-11-11 14:45:54
    Temat: Re: automatyka
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > może mi Ktoś zassać i podesłać:
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic360784.html?

    nieaktualne, dz.

  • 12. Data: 2012-11-11 16:41:06
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Plumpi" <p...@p...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:509f9cd7$0$26687$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > jednej czy 2 wypowiedziach na grupie?
    > Chłopie, kiedy ja się uczyłem automatyki nie było internetu, a książki i
    > czasopisma się kupowało w księgarniach lub wypożyczało w bibliotekach,
    > gdzie spędzałem naprawdę dużo czasu w poszukiwaniu ciekawych pozycji.
    > Teraz masz internet, google i wiedzę jaką chesz za kliknięciem myszką.
    > Wiele portali specjalistycznych, dostęp do opracować akademickich, czy
    > nawet skany książek i czasopism. Nie rozumiem w czym tkwi Twój problem.
    > Nie umiesz znaleźć, czy też po prostu Ci się nie chce i liczysz na gotowe,

    Poszukaj innych wątków tego członia, to zrozumiesz, dlaczego bardzo mi się
    nie podoba, że wyciągasz go z szamba...

  • 13. Data: 2012-11-11 17:10:10
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    schowaj się do europy śmieciu, ile razy mam ci to powtarzać?

  • 14. Data: 2012-11-11 17:16:44
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    zatrzymajmy się przy tym, czy Ktoś ma jakiś pomysł jak poradzić sobie z tymi
    cieciami? zasrywają wszystkie moje wątki, powtarzając dyrektywy wspólnoty
    europejskiej...

    niby zrobiłem stronę z logami, ale te śmiecie dalej nieustają...

    może ma Ktoś jakiś pomysł?

    kto to jest ten śmieć andy niwiński? Ktoś go zna? z którego sracza on
    wylazł?

  • 15. Data: 2012-11-15 12:10:58
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Plumpi <p...@p...pl> wrote:

    > książek i czasopism. Nie rozumiem w czym tkwi Twój problem. Nie umiesz
    > znaleźć, czy też po prostu Ci się nie chce i liczysz na gotowe, podane na
    > tacy?

    Dokładnie tak. Rozmawiasz z upośledzonym umysłowo trollem.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 16. Data: 2012-11-15 12:13:16
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> wrote:

    > zatrzymajmy się przy tym, czy Ktoś ma jakiś pomysł jak poradzić sobie z tymi
    > cieciami? zasrywają wszystkie moje wątki, powtarzając dyrektywy wspólnoty
    > europejskiej...

    Ja mam pomysł - opuść tą grupę i idź na swoje portale:

    http://e-serwis.org/
    http://ataridevs.eu/phpBB3/

    Tam na pewno znajdziesz masę osób chętnych do usługiwania ci.

    > niby zrobiłem stronę z logami, ale te śmiecie dalej nieustają...

    Jedynym kogo tą stroną ośmieszasz jesteś ty sam, Karolku.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 17. Data: 2012-11-15 12:23:10
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Jedynym kogo tą stroną ośmieszasz jesteś ty sam, Karolku.

    wal się kurwo

  • 18. Data: 2012-11-15 12:29:18
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    > wal się kurwo

    Jak trafisz na zły dzień, to ci pokażę, jak mało anonimowy w sieci jesteś,
    dzieciaku.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 19. Data: 2012-11-15 12:37:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Adam,

    Thursday, November 15, 2012, 12:29:18 PM, you wrote:

    > Jak trafisz na zły dzień, to ci pokażę, jak mało anonimowy w sieci jesteś,
    > dzieciaku.

    Chcę to!

    --
    Best regards,