eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaautomatyczne wybieranie telefonu alarmowego dla starszej osoby › Re: automatyczne wybieranie telefonu alarmowego dla starszej osoby
  • Data: 2010-09-21 07:33:33
    Temat: Re: automatyczne wybieranie telefonu alarmowego dla starszej osoby
    Od: "qlphon" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > ale mi nie chodzi o duzy telefon tylko o urzadzenie które podczas upadku
    > osoby
    > wystarczy kliknac a zaprogramowana informacja wysle smsa na moja komorke.
    > Babcia
    > z telefonem nie bedzie chodzila, to ma byc urzadzenie w stylu zegarka,
    > które po
    > kliknieciu zareaguje j/w pisałem a np. pukniecie reka w podłoge wywoła tez
    > reakcje połaczenia z centrala itp.

    na ubiegłym Cisco Expo była firma, która ma w ofercie takie fajne terminale
    w kształcie małej mikrofalówki, które faktycznie są połączeniem telefonu
    VoIP z modułem WiFi
    oraz telefonu GSM a w opcji jest również czujnik położenia i wstrząsów
    i nie pamiętam czy tez był tam GPS...

    opisywano to mi jako rozwiązanie ochrony osobistej w przypadku, gdy ktoś np.
    straci przytomność
    upadku, urządzenie jest w stanie uruchomić zdefiniowane alarmy...

    nie było to tanie, ale na ochronie najbliższych nie można oszczędzać

    niestety nie pamiętam ani nazwy firmy ani produktu...
    jak coś mi się przypomni albo wyszperam w notatkach, dam znać