eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaautomatyczne wybieranie telefonu alarmowego dla starszej osoby › Re: automatyczne wybieranie telefonu alarmowego dla starszej osoby
  • Data: 2010-09-21 05:54:03
    Temat: Re: automatyczne wybieranie telefonu alarmowego dla starszej osoby
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <s...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:7...@n...onet.pl

    > stało.
    > podpowiedzieć.
    >>
    > Telefonów jest sporo, kwestia odpowiedniego softu i ustawień, np szybkie
    > wybieranie numeru jednym klawiszem (nie musi byc przecież sms, wystarczy
    > próba
    > połączenia z babcinego numeru), dodatkowo można aktywować wybieranie
    > głosowe.

    z doświadczenia z moją babcią mogę powiedzieć że jak ma zjazd
    hipoglikemiczny
    to żaden telefon nie pomoże, a są takie przyciski z akcelerometrem które
    wykrywają czy osoba się porusza czy nie było dużego przeciążenia co
    wskazywało
    by na upadek. Po za tym zmuś babcie żeby z tym telefonem ciągle chodziła,
    nie ma
    szans :) ja myślę nad zainstalowaniem 2-3 kamer IP