-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
rldhosting.com!npeer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me
.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostr
ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostra
da.pl.POSTED!not-for-mail
From: "cef" <c...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <b...@g...com>
<l60j7g$pmh$1@usenet.news.interia.pl>
<5283fe43$0$2298$65785112@news.neostrada.pl>
<g...@4...com>
Subject: Re: automat dwusprzęgłowy (Powershift)
Date: Thu, 14 Nov 2013 00:06:57 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Lines: 20
Message-ID: <52840614$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.115.219
X-Trace: 1384384020 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2164 83.30.115.219:3019
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2001
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2510734
[ ukryj nagłówki ]Piękny Marian postrach dziewic wrote:
> On Wed, 13 Nov 2013 23:33:36 +0100, "cef" <c...@i...pl> wrote:
>
>> Przyznam szczerze, że nie rozumiem dlaczego w DSG
>> miało by być jakoś inaczej: przecież to zwykła mechaniczna skrzynia?
>> Po prostu marketingowy bełkot do dojenia klientów.
>> Będę wymieniał, to zapytam i pomęczę "specjalistów".
>
> Może i skrzynia mechaniczna, ale z mokrym sprzęgłem. Skoro sprzęgło
> się zużywa (zciera), to i olej w którym jest zanużone się zasyfia,
> więc wymiana chyba ma sens.
Z jakich względów jest tam mokre sprzęgło?
Nie wiem jakie jest tam sprzęglo, jednak nawet gdyby bylo mokre,
to akurat chyba jego żywotność byłaby wtedy wieksza
(suma sumarum uwzględniając koszt wymiany oleju cenowo też musiałoby
wyjść eksploatacyjnie taniej)
i to kłóciło by się z domyślną tezą z pierwszego postu,
że owa żywotność jest jakaś wątpliwa.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.11.13 08:35 nom
- 14.11.13 14:27 Biggie
- 14.11.13 14:51 p...@g...com
- 14.11.13 19:57 Biggie
- 14.11.13 21:59 Megrims
- 14.11.13 22:01 Megrims
- 15.11.13 08:23 WW
- 15.11.13 08:25 WW
- 15.11.13 08:50 p...@g...com
- 15.11.13 08:56 p...@g...com
- 15.11.13 18:08 cef
- 15.11.13 22:50 Dman666
- 16.11.13 07:49 sqlwiel
- 16.11.13 20:26 b...@p...onet.pl
- 16.11.13 21:22 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
Najnowsze wątki
- 2025-01-26 Trump-2 JUŻ bardzo łaskawy [1_500 ułaskawień skazanych za Bidena za "Kawkę na Kapitolu"]
- 2025-01-26 Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
- 2025-01-24 Elektryfikacja w ODWROCIE
- 2025-01-25 AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- 2025-01-24 stalowe bezpieczniki
- 2025-01-23 Zenek Kapelinder - ?
- 2025-01-25 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-01-25 Lublin => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-24 Białystok => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-24 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-24 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-01-24 Kraków => Key Account Manager <=
- 2025-01-24 Lublin => Programista Delphi <=