eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyautomat dwusprzęgłowy (Powershift)Re: automat dwusprzęgłowy (Powershift)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
    rldhosting.com!npeer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me
    .highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <b...@g...com>
    <l60j7g$pmh$1@usenet.news.interia.pl>
    <5283fe43$0$2298$65785112@news.neostrada.pl>
    <g...@4...com>
    Subject: Re: automat dwusprzęgłowy (Powershift)
    Date: Thu, 14 Nov 2013 00:06:57 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 20
    Message-ID: <52840614$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.115.219
    X-Trace: 1384384020 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2164 83.30.115.219:3019
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2001
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2510734
    [ ukryj nagłówki ]

    Piękny Marian postrach dziewic wrote:
    > On Wed, 13 Nov 2013 23:33:36 +0100, "cef" <c...@i...pl> wrote:
    >
    >> Przyznam szczerze, że nie rozumiem dlaczego w DSG
    >> miało by być jakoś inaczej: przecież to zwykła mechaniczna skrzynia?
    >> Po prostu marketingowy bełkot do dojenia klientów.
    >> Będę wymieniał, to zapytam i pomęczę "specjalistów".
    >
    > Może i skrzynia mechaniczna, ale z mokrym sprzęgłem. Skoro sprzęgło
    > się zużywa (zciera), to i olej w którym jest zanużone się zasyfia,
    > więc wymiana chyba ma sens.

    Z jakich względów jest tam mokre sprzęgło?
    Nie wiem jakie jest tam sprzęglo, jednak nawet gdyby bylo mokre,
    to akurat chyba jego żywotność byłaby wtedy wieksza
    (suma sumarum uwzględniając koszt wymiany oleju cenowo też musiałoby
    wyjść eksploatacyjnie taniej)
    i to kłóciło by się z domyślną tezą z pierwszego postu,
    że owa żywotność jest jakaś wątpliwa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: