eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyautomat dwusprzęgłowy (Powershift)Re: automat dwusprzęgłowy (Powershift)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Megrims <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: automat dwusprzęgłowy (Powershift)
    Date: Wed, 13 Nov 2013 20:17:12 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 19
    Message-ID: <l60j7g$pmh$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <b...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: public-gprs450336.centertel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1384370224 26321 37.108.134.97 (13 Nov 2013 19:17:04
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Nov 2013 19:17:04 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.17) Gecko/20110424
    Thunderbird/3.1.10
    In-Reply-To: <b...@g...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2510717
    [ ukryj nagłówki ]

    On 11/13/2013 06:00 PM, b...@p...onet.pl wrote:
    > Jaka jest mniejwięcej żywotność sprzęgieł w dwusprzęgłowych automatach
    > (DSG, Powershift itp) i ile kostuje ich wymiana? Jestem zainteresowany
    > Mondeo Mk4 z Powershiftem, ale w razie czego nie chciałbym popełnić
    > ekonomicznego samobójstwa, a na forach Forda nic na ten temat nie
    > znalazłem.
    > I druga kwestia: warto się wogóle napalać na taki wynalazek, mając do wyboru
    klayczny automat i powershifta? Marketingowy bełkot o
    > milisekundach potrzebnych na zmianę biegu nie robi na mnie wrażenia, a
    > w necie można znaleść opinie, że te skrzynie potrafią np szarpać przy
    > jeździe w korku itp i w niektórych warunkach średnio sobie radzą. Jak
    > to jest, rzeczywiscie dwusprzęgłowce są lepsze od klasycznych
    > automatów, czy tylko marketingowcy próbują nam to wmówić, a do wymarcia
    "hydraulików" jeszcze daleko?

    Mam Yeti z DSG. Biegi przekłada szbko. Co do trwałości, to się nie
    wypowiem, bo
    auto ma 75kkm przejechane i na razie skończył się silnik.

    W DSG od VAG dość często trzeba olej w skrzyni zmieniać i nie jest to
    tanie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: