eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyauto zamiast ztmRe: auto zamiast ztm
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Przembo" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: auto zamiast ztm
    Date: Sat, 2 Jul 2011 12:07:06 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 32
    Message-ID: <iumqkt$dop$1@news.onet.pl>
    References: <iul2jk$q8q$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-77-11-207.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1309601245 14105 89.77.11.207 (2 Jul 2011 10:07:25 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 2 Jul 2011 10:07:25 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-Antivirus: avast! (VPS 110701-2, 2011-07-01), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2381161
    [ ukryj nagłówki ]

    *pwz* w wiadomości news:iul2jk$q8q$1@news.onet.pl napisał(a):
    > Witam!
    > Po podwyżkach cen biletów komunikacji miejskiej opłaca mi się dojeżdżać do
    > pracy samochodem. W tej chwili koszty paliwa i biletów wychodzą prawie
    > "łeb w łeb" - a komfort poruszania się swoim samochodem - bezcenny. Chcę
    > jednak - jako że obecne auto pali w mieście 9-10 l/ 100 km (cóż, za
    > komfort dużego samochodu się płaci) - jeszcze bardziej zminimalizować
    > koszty (tak aby płacić nie "łeb w łeb", ale nawet taniej niż za bilet) i
    > zastanawiam się luźno nad kupieniem 2. samochodu. Takiego "zamiast
    > hulajnogi". Warunki:
    > 1. Nie może to być żaden jednoślad, ponieważ potrzebuję go np. do
    > rozwożenia dzieci do przedszkola/szkoły. Poza tym chcę go normalnie
    > użytkować nie tylko latem i nie tylko w słoneczne dni. Przy czym
    > użytkowanie obejmuje dojazd do i z pracy, co zabiera średnio _tygodniowo_
    > max. jakieś 50-60 km. (Do wyjazdów wakacyjnych i dalszych podróży jest 1.,
    > duże auto, więc moja "hulajnoga" będzie jeździła rocznie bardzo niewiele.)
    > 2. Musi być to tanie jeździdło. Tanie, to znaczy:
    > a. możliwie jak najniższa cena kupna,
    > b. możliwie jak najniższe koszty eksploatacji, czyli paliwa, serwisu i
    > ubezpieczenia.
    > 3. Z punktem 2b związany jest ostatni aspekt, czyli bezawaryjność - miałem
    > już starsze auto i po prostu nie chce mi się już jeździć co miesiąc-dwa do
    > warsztatu aby wymienić kolejny zużyty podzespół (a nawet jeżeli trzeba coś
    > wymienić, to niech to będzie przynajmniej tani serwis).
    > Krótko: ma być 1. tanio, 2. tanio, 3. tanio i 4. bezawaryjnie.
    > Co byście poradzili?

    Ja do identycznych założeń kupiłem Poloneza jako autko miejskie :-)
    Choć ta bezawaryjność... na 4 lata eksploatacji autko raz było holowane.

    Pozdr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: