  • Data: 2014-08-26 14:23:34
    Temat: Re: auto z salonu
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-08-14, o godz. 15:34:43
    "Ergie" <e...@s...pl> napisał(a):

    > Zrobiłem sobie kiedyś wycieczkę po salonach szukając auta.
    > Odwiedziłem 7 albo 8 salonów różnych marek. Był sierpień i upał.
    > Tylko dwóch dilerów zaproponowało coś zimnego do picia - reszta nic.
    > Jeden diler miał kącik z kredkami i kolorowankami gdzie mogłem
    > zostawić na chwilę dziecko i spokojnie rozmawiać o wyposażeniu -
    > pozostali nic.
    >
    > Kilku dilerów nie miało na placu ani jednej sztuki popularnego modelu
    > który chciałem kupić i zamiast tego prowadzili mnie do serwisu gdzie
    > akurat było jakieś auto klienta. Cos takiego jak jazda próbna było
> [...]

    W styczniu tego roku zwiedzałem w celu zorientowania się w ofercie
    salony paru marek zlokalizowane w okolicach Puławskiej w Warszawie.
    Szukałem niezbyt drogiego auta do jeżdżenia na co dzień po mieście i od
    czasu do czasu (3-4 razy w roku) urlop/wakacje/dalszy wyjazd.

    Z tego co pamiętam Citroen, Peugeot, Opel, Renault/Dacia, Toyota i
    Mitsubishi. Odczucia całkowicie inne niż Twoje. Praktycznie wszędzie
    gdy chciałem pogadać proponowano kawę. W każdym miejscu mieli coś dla
    dzieci - od Opla Młoda dostała czapkę i firmowe kolorowanki na wynos.

    Praktycznie wszędzie od ręki mieli auta okazowe i podczas rozmowy sami
    proponowali jazdę próbną. Okazowe zwykle mieli najlepiej wyposażone
    wozy choć silniki różne.

    Zamówione auto nie było dostępne na placu - czekałem kilka dni na
    sprowadzenie z placu składowego w Poznaniu plus zamontowanie
    wyposażenia wybranego spoza katalogu.

    Jak widać bywa różnie.

    Zdrówko