  • 11. Data: 2012-06-04 09:36:40
    Temat: Re: auto do 8000 - coś doradzicie?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:346a44b8-9952-4394-a2a4-3a392fc04f07@go
    oglegroups.com...
    > bravo/brava to wraki w tym wieku, punto nieco lepsze i nowoczesniejsze ale
    > trudno znaleźć bez ogromnych dziur w podłodze.

    Za 8000?
    Nie dalej jak rok temu sprzedałem za mniej swojego Punciaka z roku 2002, z
    przebiegiem koło 60 kkm (oryginalnym).
    Nie dość że nie miał żadnych dziur, to ogólnie miał stan 2-3 letniego auta.
    Więc bądź łaskaw nie uogólniać, nie każdy musi koniecznie chcieć kupować
    przystanek autobusowy ściągnięty przez handlarza z zachodu.
    Wystarczy wykluczyć komisy prowadzone przez laweciarzy i najlepiej w ogóle
    auta sprowadzone na handel.

  • 12. Data: 2012-06-04 12:05:35
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    >bravo/brava to wraki w tym wieku, punto nieco lepsze i nowoczesniejsze ale
    >trudno znaleźć bez >ogromnych dziur w podłodze.

    Wlasdnie kupilem nowe auto. Brava po jedenastu latach zero rdzy.

  • 13. Data: 2012-06-07 12:44:46
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2012-05-30 12:51, Bartek pisze:
> [...]
    > o nim nie wiadomo, z sprzedawcą kretyńskie rozmowy...
    >
    > na jakie auta zwrocili byscie jescze uwage?
    > nie musi być maleństwo, ale musi być ekonomiczne: stosunkowo tanie naprawy,
    > spalanie wmiarę przyzwoite, [fiesta pali mamie około 8 l / 100 km, wiec by
    > niebyło więcej ... ] wmiarę bez awaryjne lub z awariami które są łatwo do
    > opanowania.
    >
    > corsy mama nie chce,
    > obecna fiesta gnije masakrycznie - nie wiem czy MK5 coś się zmieniły?
    > jakie auta jescze widzicie? peugeot 306? da się trafić w tej cenie? focus I?

    Ja Żonie kupiłem P206 2,0HDI za 8500 ale 2002 rok. Poszukaj starszego
    1,4 benzynę lub 1,9D. Mało palą, odporne na rdzę, tanie w utrzymaniu
    (poza tylną belką, ale jak porządnie zrobisz to na 100kkm masz dalej
    spokój). Do tego dobrze wyposażone (ja znalazłem wersję z
    klimatronikiem, ale o manualną klimę nie jest ciężko), do tego
    elektryczne szyby, wspomaganie, ABS, 4 poduszki. Autko ładnie wygląda
    (kobietom się podoba)...

  • 14. Data: 2012-06-07 13:03:17
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Wlasdnie kupilem nowe auto. Brava po jedenastu latach zero rdzy.
    ^^^^ ^^^^^^^^^^^^^^^^

    To ciekawie brzmi ;-)

    --
    Mateusz Bogusz

  • 15. Data: 2012-06-08 09:44:21
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ^^^^ ^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > To ciekawie brzmi ;-)

    Jak sie chce laczyc rezczy rozlaczne. Tylko na pmsie mozliwe.

  • 16. Data: 2012-06-08 20:31:56
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Jak sie chce laczyc rezczy rozlaczne. Tylko na pmsie mozliwe.

    Sam przyznasz, że to jak to napisałeś składa się w ciąg logiczny. W
    drugim zdaniu jakby np. "Poprzednia..." było, to co innego.

    --
    Mateusz Bogusz

  • 17. Data: 2012-06-09 19:29:11
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Sam przyznasz, że to jak to napisałeś składa się w ciąg logiczny. W drugim
    > zdaniu jakby np. "Poprzednia..." było, to co innego.

    Jedenascie lat to nie nowa, wiec nie przyznam. Masz ciag nielogiczny.

  • 18. Data: 2012-06-19 10:58:20
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > bravo/brava to wraki w tym wieku, punto nieco lepsze i nowoczesniejsze ale
    > trudno znaleźć bez ogromnych dziur w podłodze. Blachy lepsze, o wiele
    > lepsze mają > np corsy C (za 8 spokojnie kupisz z początku produkcji),
    > niestety tam są te nieszczesne silniki 1.0 i trzeba sie znać żeby kupić w
    > miare pracujący jeszcze.

    Bravo to fajne auto i jak ktoś dba to wszystko z nim ok, tylko słowo dba, a
    nie jezdzi aż nie padnie...
    większość brav to komisowe albo jakieś padaki. jak znajduję fajne bravo /
    bravke na miescie i pytam czy nie chcą sprzedać to nikt nie jest chętny...

    corsy [opla] mama nie chce;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek