  • 1. Data: 2013-08-14 17:57:00
    Temat: auto dla przyjemności
    Od: p47 <k...@w...pl>

    Zamierzam kupić auto głównie "dla przyjemności".
    Oczywiście będę je także wykorzystywać do przemieszczania się, przede
    wszystkim po mieście, ale oczekuję od niego głównie komfortu i
    przyjemności z użytkowania. Spodziewany przebieg roczny ok 5-6 tys km.
    Zamierzam, kupić pojazd używany, choć najlepiej niespecjalnie stary.
    Nieco się obawiam zakupu samochodu z drugiej (oby!) reki, bo przez
    ostatnie> 40 lat miałem jedynie samochody z salonu.
    Na mojej liście czołowe miejsca zajmują Lancia Thesis, Citroen C6 i z
    bardziej użytkowych Fiat Croma i Nissan Maxima.
    Chętnie przeczytam opinie użytkowników tych modeli, a także inne
    sugestie co do marki/modelu.

  • 2. Data: 2013-08-14 19:51:54
    Temat: Re: auto dla przyjemności
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > użytkowych Fiat Croma i Nissan Maxima.
    > Chętnie przeczytam opinie użytkowników tych modeli, a także inne

    Eee tam, dla przyjemności to nie nissan czy fiat, ale to:

    http://c.wrzuta.pl/wi17203/d60e047c0004f8a3495d202d/
    mitsubishi_lancer_evo_viii_mr_-_1024x768

    http://www.moto-tapety.pl/tapety/Samochody/MINI/Mini
    %20Cooper%20S%20John%20Cooper%20Works/Mini%20Cooper%
    20S%20John%20Cooper%20Works%201280x800_b2.jpg

    --
    Yogi(n)

  • 3. Data: 2013-08-14 21:30:42
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-08-14 17:57, p47 pisze:
> [...]
    > bardziej użytkowych Fiat Croma i Nissan Maxima.
    > Chętnie przeczytam opinie użytkowników tych modeli, a także inne
    911 ale wiatraka: 993 albo 964

  • 4. Data: 2013-08-14 23:00:16
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    p47 wrote:

    Ten jest do przyjemności:

    http://img10.allegroimg.pl/photos/oryginal/34/65/71/
    36/3465713665

    --
    Deflegmator

  • 5. Data: 2013-08-15 10:16:38
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    > bardziej użytkowych Fiat Croma i Nissan Maxima.
    > Chętnie przeczytam opinie użytkowników tych modeli, a także inne

    A jakie widzisz przyjemności w tych taczkach?
    Kup sobie jakieś mocne cabrio z automatem, będzie połączenie
    wszystkiego, wiatr we włosach banan na twarzy i wygoda braku potrzeby
    wajchowania biegami. ;)

    Lewis

  • 6. Data: 2013-08-15 10:45:58
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-08-15 10:16, Lewis pisze:

    > A jakie widzisz przyjemności w tych taczkach?
    > Kup sobie jakieś mocne cabrio z automatem, będzie połączenie
    > wszystkiego, wiatr we włosach banan na twarzy i wygoda braku potrzeby
    > wajchowania biegami. ;)

    Każdy nieco inaczej odbiera przyjemność. A C6 widać nigdy nie jeździłeś.
    Ten wózek sprawia, że się u nas zaczyna drogowców wychwalać zamiast
    jebać za byle dziurę.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 7. Data: 2013-08-15 10:55:23
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    > Każdy nieco inaczej odbiera przyjemność. A C6 widać nigdy nie jeździłeś.
    > Ten wózek sprawia, że się u nas zaczyna drogowców wychwalać zamiast
    > jebać za byle dziurę.

    No dobra komfort jest zapewne przedni, ale gdzie ta nietuzinkowość,
    inność? Zamknięta konserwa i tyle :)

    Lewis

  • 8. Data: 2013-08-15 11:27:02
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu środa, 14 sierpnia 2013 17:57:00 UTC+2 użytkownik p47 napisał:
> [...]
    >
    > bardziej użytkowych Fiat Croma i Nissan Maxima.
    >
    > Chętnie przeczytam opinie użytkowników tych modeli, a także inne

    Hmm.. ja mam jakies inne poczucie przyjemnosci, bo dla przyjemnosci to kupilem Z3
    roadster 2.8... ;-)
    Oprocz czystej radosci z jazdy, jaka daje, okazal sie calkiem praktyczny - pol Europy
    nim objechalismy z moja Luba i z bagazami :-)

    pablo

  • 9. Data: 2013-08-15 11:34:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Lewis" <"lewisa[tnij] wrote:
    > No dobra komfort jest zapewne przedni, ale gdzie ta nietuzinkowość,
    > inność? Zamknięta konserwa i tyle :)

    ale on chce mieć przyjemność dla siebie a nie dla innych...

    czyli duże wygodne auto gdzie da sie posłuchac muzyki a nie trzeba słuchąc
    silnika...

  • 10. Data: 2013-08-15 11:36:26
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pablo Eldiablo wrote:

> [...]
    > Oprocz czystej radosci z jazdy, jaka daje, okazal sie calkiem
    > praktyczny - pol Europy nim objechalismy z moja Luba i z bagazami :-)

    masz rację ci co nie maja internetu bedą myśleli ale krezus a ci co mają
    zobaczą ze twoje cabrio można kupić za 4000 euro :) i czar pryska...