  • Data: 2013-08-17 00:03:47
    Temat: Re: auto dla przyjemności
    Od: _Michał <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/16/2013 10:52 PM, Deflegmator wrote:
    > p47 wrote:
    >

    > No to jak chcesz luksus i niebanalność, to może cadillac? :)
    >
    > http://otomoto.pl/cadillac-sts-4-6-v8-at-salon-polsk
    a-1-wl-C30020543.htm

    > Ten jest akurat mocno wypasiony i dosyć drogi, ale można znaleźć coś
    > tańszego.
    >

    > Albo, jak spokojniejszego usposobienia jesteś, lincoln Town Car?
    >

    > http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Lincoln_Town_
    Car_.jpg

    > W USA obciach, bo uważane za auto dla dziadków, ale ja bym nie
    > pogardził. Jest IMO piękne. A komfort jazdy podobno zajebisty - pod
    > warunkiem, że nie wchodzisz w zakręty 180km/h... ;)
    >

    > C6 i thesis to jednak większy banał.

    z amerykańskich dziwaków tylko i wyłącznie lincoln SUV jak coś

    ten:
    http://www.netcarshow.com/lincoln/2003-aviator/
    lub ten:
    http://www.netcarshow.com/lincoln/2007-mkx/

    nie pamiętam, ale jeździł właśnie "po francusku" tylko wnętrze
    nie do końca ok.

    DTS V8 ale to lata 90'... wygląda z zewnątrz tylko

    generalnie tam auta nie jeździły do czasu kiedy fiat nie przyszedł :)