  • 21. Data: 2010-11-23 19:02:00
    Temat: Re: auto dla kobiety
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    news:icg9ga.98o.0@poczta.onet.pl...
    > Dlaczego tak sądzisz? Akurat te mi się nie podobają...
    > Podobają mi się inne. Np. Acura TL-S 2007-2008.
    > Lub Honda Accord amerykańska wersja 2-drzwiowa
    > modele 2003-2007. Takie mi się podobają i takie mam :-)
    >
    > Każdy ma inne kryteria wyboru tego co lubi, ale właśnie te
    > różne kryteria sprowadzają się do decyzji: tego lubię, tego nie.

    No to zapraszam do wątku o matizie, gdzie okazało się, że skoro żona chce
    matiza, to jej nie kocham, to trumna na kółkach, i należy żonom kupować
    granady, polonezy albo mercedesy.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 22. Data: 2010-11-23 19:18:43
    Od: "adi" <a...@g...com>

    > Obawiam się, że raczej tyran i zdominowana żona
    > się boi nawet mieć własne ulubione auto...

    tam też taki mądry byłeś?

  • 23. Data: 2010-11-24 00:57:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "adi" <a...@g...com> wrote in message

    > tam też taki mądry byłeś?

    Tam? To znaczy gdzie?

  • 24. Data: 2010-11-24 00:58:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Yogi(n)" <y...@t...pl> wrote in message

    > No to zapraszam do wątku o matizie, gdzie okazało się, że skoro żona chce
    > matiza, to jej nie kocham, to trumna na kółkach, i należy żonom kupować
    > granady, polonezy albo mercedesy.

    Acha :-)
    Faktem jest jednak, że dobrze jest wybierać spośród aut
    o jakimś tam minimum bezpieczeństwa - nie wiem czy
    Matiz się łapie nawet na nisko położoną poprzeczkę...

  • 25. Data: 2010-11-24 14:51:16
    Od: "adi" <a...@g...com>

    > Tam? To znaczy gdzie?

    w dupie pajacu

  • 26. Data: 2010-11-24 15:43:48
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "kamil"

    > Ja na przyklad mam w domu lodowke, do ktorej wkladam jedzenie. Nie
    > wiem, czy mi sie ta lodowka podoba, czy mi sie nie podoba. Stoi w
    > kuchni i chlodzi piwo tak, jak kazda inna lodowka.
    >
    > Potrafie zrozumiec, ze wiele ludzi traktuje identycznie samochod.

    Ja mam w domu ładną żonę, ale potrafię sobie wyobrazić, że Ty masz
    lodówkę ;-)

  • 27. Data: 2010-11-26 15:39:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "adi" <a...@g...com> wrote in message

    > w dupie pajacu

    Potwierdzasz tylko moje przypuszczenia takim zachowaniem.